  • 1. Data: 2007-12-15 11:26:30
    Temat: Oprocentowanie stałe kredytów hipotecznych
    Od: b...@o...pl

    Szukam kredytu hipotecznego ze stałym oprocentowaniem w złotówkach.
    Udało mi się znaleźć jeden w BZWBK (oprocentowanie stałe w okresie 2 i
    5 letnim w zależności od LTV: 5,75%-6,25%).

    Znacie jakieś inne banki, które oferują kredyty hipoteczne ze stałym
    oprocentowaniem. Mój doradca w Open Finance nic nie mógł znaleźć, a
    widziałem w internecie artykuły, że co raz więcej banków ma taki
    produkt w ofercie.

  • 2. Data: 2007-12-15 16:42:29
    Temat: Re: Oprocentowanie stałe kredytów hipotecznych
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Znacie jakieś inne banki, które oferują kredyty >hipoteczne ze stałym
    >oprocentowaniem. Mój doradca w Open Finance

    BPH na max 10 lat obowiązywania stałej stopy. Kredyt może być udzielony na
    dłuższy okres.

    Darek

  • 3. Data: 2007-12-17 05:39:08
    Od: b...@o...pl

    On 15 Gru, 17:42, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > BPH na max 10 lat obowiązywania stałej stopy. Kredyt może być udzielony na
    > dłuższy okres.
    >
    > Darek

    Darek, dzięki za info. Wiesz coś może o oprocentowaniu tego kredytu.
    Na stronie BPH ciężko odszukać takie informacje.

    Znacie jeszcze jakieś inne banki, które oferują hipoteczne kredyty
    złotowe ze stałą stopą procentową?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 4. Data: 2007-12-20 16:46:10
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    Szukam kredytu hipotecznego ze stałym oprocentowaniem w złotówkach.
    Udało mi się znaleźć jeden w BZWBK (oprocentowanie stałe w okresie 2 i
    5 letnim w zależności od LTV: 5,75%-6,25%).

    BZWBK
    http://finanse.netwaluta.pl/bz_wbk/169/

    BPH
    http://finanse.netwaluta.pl/bph/132/1/