    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowe w mBanku
    Date: Fri, 19 Jul 2002 08:59:07 +0200

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:18072002.7735F07A@budzik61.poznan.pl...

    > Może jestem niezbyt zaprzyjaźniony a aktami prawnymi ale nie za bardzo
    > rozumiem o co w tym chodzi: elektroniczny nośnik informacji - np pdf???,
    co
    > to znaczy należycie urtwalone i zabezpieczone, jak to wszystko ma się do
    > wydruku z takich należycie utrwalonych i zabezpieczonych elektronicznych
    > nośników informacji zabezpieczonych w banku???

    Potwierdzenie elektroniczne to plik w HTML lub PDF. Wydruk jest tylko jego
    graficzną prezentacją.

    > Może spytam jeszcze inaczej - jakich argumentów używacie jeżeli pani przy
    > okienku np. w dziekanacie uczelni, w ZUSie, w US mówi wam że dla niej to
    > nie jest potwierdzenie wykonania przlewu, ze ona musi mieć takie ręcznie
    > napisane z pieczątką czyli w rozmowie z takązwykła (nie)dysponentką
    > (de)informatorką :))???

    Dziekanat to _najgorsza_ IMHO w tym względzie instytucja. Święta krowa nie
    do ruszenia. Jeśli chodzi o US i ZUS - pojawiało się już wiele głosów, że
    honorują takie potwierdzenia. Sam wysyłałem takie do US.

    K. Kowalski