  • 1. Data: 2002-01-28 16:41:21
    Temat: nowe oddziały Multibanku
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    witam,
    szykuja sie nowe oddziały Multibanku ( Gliwice, Bielsko-Biała ),
    dzisiaj w GW było ogłoszenie o naborze do ww. placówek.

    pozdr,
    kali

  • 2. Data: 2002-01-28 17:52:40
    Temat: Re: nowe oddziały Multibanku
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> wrote in message
    > witam,
    > szykuja sie nowe oddziały Multibanku ( Gliwice, Bielsko-Biała ),
    > dzisiaj w GW było ogłoszenie o naborze do ww. placówek.

    dzieki, w bielsku oddzial, a w krakowie nie

    p.

  • 3. Data: 2002-01-28 18:07:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "pioter" <b...@t...onet.pl> wrote in message
    > dzieki, w bielsku oddzial, a w krakowie nie

    Będzie i w Krakowie

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-28 18:10:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > dzieki, w bielsku oddzial, a w krakowie nie

    Pewnie uznali, ze centusiom sie nie nalezy :) (z powodu skapstwa oczywiscie
    :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-28 18:51:50
    Od: "eLWu" <e...@p...onet.pl>

    > dzieki, w bielsku oddzial, a w krakowie nie
    >
    > p.

    Z tego co slyszalem, to w Krakowie jest juz prawie pelna obsada :)

  • 6. Data: 2002-01-28 20:41:53
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > szykuja sie nowe oddziały Multibanku ( Gliwice, Bielsko-Biała ),
    > dzisiaj w GW było ogłoszenie o naborze do ww. placówek.

    i do kwietnia br rowniez w Gdyni

  • 7. Data: 2002-01-28 20:42:22
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > szykuja sie nowe oddziały Multibanku ( Gliwice, Bielsko-Biała ),
    > dzisiaj w GW było ogłoszenie o naborze do ww. placówek.

    i najpozniej w kwietniu br bedzie rowniez w Gdyni

  • 8. Data: 2002-01-28 22:22:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Pewnie uznali, ze centusiom sie nie nalezy :) (z powodu skapstwa
    oczywiscie
    > :)

    tiaaaaaaa widze ze dalej jestes w swoim zywiole :-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-01-29 09:33:56
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Będzie i w Krakowie
    >
    > K. Kowalski

    A w Białymstoku kiedy?
    Nieprędko (jeżeli w ogóle) jak znam życie.

    Rafał

  • 10. Data: 2002-01-29 11:03:02
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> wrote in message
    > witam,
    > szykuja sie nowe oddziały Multibanku ( Gliwice, Bielsko-Biała ),
    Ual.... W Bielsku sie pojawiaja!!!:))) A myslalem, ze w mojej miescinie nie
    mam co na nich liczyc :) Szkoda tylko, ze u nas tak malo Euronetow :( BTW.
    Czy Multibank ma swoje bankomaty?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]