  • 1. Data: 2002-01-28 16:48:03
    Temat: [mbank] rachunek zablokowany
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Czym może być spowodowany poniższy komunikat pwyskakujący przy próbie
    przelewu:

    FEE0150 RACHUNEK ZABLOKOWANY

    ???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 2. Data: 2002-01-28 17:44:44
    Temat: Re: [mbank] rachunek zablokowany
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hej
    > Czym może być spowodowany poniższy komunikat pwyskakujący przy próbie
    > przelewu:
    >
    > FEE0150 RACHUNEK ZABLOKOWANY

    podejrzewam, że mBank nie ma jeszcze podpisanej umowy.

    BAH

  • 3. Data: 2002-01-28 18:33:30
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Budzik wrote in message <2...@b...poznan.pl>...
    >Hej
    >Czym może być spowodowany poniższy komunikat pwyskakuj?cy przy próbie
    >przelewu:
    >
    >FEE0150 RACHUNEK ZABLOKOWANY

    O ile mnie pamiec nie myli, ten blad wylasnie ukazuje sie w momencie, gdy
    jeszcze nie wprowadzono do systemu twojej podpisanej i wyslanej umowy. Wtedy
    nie mozesz jeszcze wyplacac pieniedzy. Podpisuja po okl 10 dniach od
    wyslania umowy.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2002-01-28 21:53:22
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Czym może być spowodowany poniższy komunikat pwyskakujący przy próbie
    > przelewu:
    >
    > FEE0150 RACHUNEK ZABLOKOWANY
    >
    > ???

    jak to czym? urząd skarbowy ci wszedł na konto!!! ;-))

    pozdrav
    siepacz

  • 5. Data: 2002-01-28 22:34:04
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze o...@p...onet.pl:

    > jak to czym? urząd skarbowy ci wszedł na konto!!! ;-))

    Każdy sądzi drugiego po sobie :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill

  • 6. Data: 2002-01-28 22:34:08
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > podejrzewam, że mBank nie ma jeszcze podpisanej umowy.

    Trafiony, zatopiony, rzeczywiście sądziłem że już ją mają a tu klops.
    Dzieki za reakcję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516