  • 1. Data: 2002-01-28 13:28:38
    Temat: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
    Od: "Jacek Różycki" <j...@w...pl>

    Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz. Dzwonię do mBanku. Wysłuchuję
    przynudnawej reklamy. Łączę się z infolinią. Informują mnie, że rozmowy są
    rejestrowane - czuję się jak w stanie wojennym. Czy mam mówić kodem? Pytam
    się kiedy do mnie oddzwonią. Pani enigmatycznie odpowiada: "W ciągu 5 dni
    roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
    Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...

    c.d.n.

  • 2. Data: 2002-01-28 13:38:53
    Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    To wpisz sobie kazdy inny bank stosujacy taka procedure...

    BTW Jesli szukasz czegos szybszego propunkuje Multibank - tam dzialaja
    szybciej, no ale za konto trzeba placic ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-28 15:24:10
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...

    Wcale nie musisz czekac - zadzwoni do nich i zaloz konto

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2002-01-28 15:34:48
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    ...tyle, że jeżeli chcesz przenieść kredyt w koncie, musisz dostarczyć tony
    zaświadczeń z kilku instytucji...

  • 5. Data: 2002-01-28 15:50:32
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "matjaw" napisał w wiadomości ...

    | Wcale nie musisz czekac - zadzwoni do nich i zaloz konto

    Przecie juz do nich dzwonil.

  • 6. Data: 2002-01-28 15:56:56
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > ...tyle, że jeżeli chcesz przenieść kredyt w koncie, musisz dostarczyć
    tony
    > zaświadczeń z kilku instytucji...

    Cześć pbb

    Ale z tematu wynika, ze gosc chcial otworzyc konto w mBanku - ktory jak
    powszechnie wiadomo kredytów i temu pochodnych nie daje.

    W zwiazku z powyzszym nie rozumiem komentarza.

    --
    pawgra
    GG: 243944

  • 7. Data: 2002-01-28 16:27:33
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Przecie juz do nich dzwonil.

    ale jak widać nie wpadł na to, że może otworzyć rachunek za pomocą mlinki,
    widocznie kolega chciał być światowy i skorzystał z usług inetu

    pozdrav
    siepacz

  • 8. Data: 2002-01-28 16:40:27
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@a...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To wpisz sobie kazdy inny bank stosujacy taka procedure...
    >
    > BTW Jesli szukasz czegos szybszego propunkuje Multibank - tam dzialaja
    > szybciej, no ale za konto trzeba placic ;)

    Zakładając konto przez mlinię nie musiałbyś czekać :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 9. Data: 2002-01-28 18:15:19
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale jak widać nie wpadł na to, że może otworzyć rachunek za pomocą mlinki,
    > widocznie kolega chciał być światowy i skorzystał z usług inetu
    >
    > pozdrav
    > siepacz

    Tak to jest, jak ktoś uważa, że żeby być światowcem to wystarczy przez Internet
    się łączyć, a ignoruje powszechną prawdę, że przede wszystkim trzeba... czytać pbb!
    Regularnie!
    ;-)))

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-01-28 20:57:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 14:28:38 +0100, "Jacek Różycki" <j...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
    >Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...

    A ktoś mówił, że ja się czepiam!

    Człowieku, chciałeś, żeby oddzwonili w 4 godziny? Ha! Nie podoba się,
    że tylko do 22? A jakby dzwonili o 3 nad ranem, to byś marudził, że
    Cię budzą?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)