  • 1. Data: 2003-10-27 18:20:56
    Temat: nordea znowu mnie wkurza
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    znajomi juz otrzymali, ja dzisiaj dostalem pin, pewnie jutro karte ;-((
    a rozwiazanie umowy wyslalem w sierpniu, konto nieaktywne od okolo miesiaca
    oczywiscie karte mam (wg pisma z pinem) otrzymac kurierem, rodzine
    uprzedzilem, ze wrog zbliza sie do drzwi - "nie otwierac ! - strzelac przez
    zapomnialem zajomych zapytac - czy faktycznie dostarczaja ja kurierem ? co
    za pisma sie wowczas kurierowi podpisuje ?
    Czy ktos kto zamknal tam konto dostal te karte i pamieta co podpisywal ?