  • 1. Data: 2003-10-27 17:01:45
    Temat: Multibank!!??
    Od: trix <g...@w...edu.pl>

    Witam
    Nosze sie z zamiarem założenia konta (multikonto ja) w ww. banku.
    Proszę o opinie - korzyści, koszty etc.
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-10-27 18:03:53
    Temat: Re: Multibank!!??
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "trix" <g...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Nosze sie z zamiarem założenia konta (multikonto ja) w ww. banku.
    > Proszę o opinie - korzyści, koszty etc.
    > Pozdrawiam

    Już po treści pytania widać, że nie masz czasu na pierdoły, tylko
    chciał(a)byś gotowych rozwiązań podanych na tacy. Ale odpowiedź na Twoje
    pytanie to dobrych kilkadziesiąt procent treści pojawiających się na tej
    grupie. Postaraj się więc sprecyzować pytanie, poprzedzając to lekturą
    stron Multibanku (www.multibank.pl), albo zacznij od poszukania w
    archiwum (groups.google.pl, "multibank"; dla leniwych:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
    TF-8&oe=UTF-8&newwin
    dow=1&q=multibank&meta=).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2003-10-28 22:33:16
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl>

    trix wrote:
    > Witam
    > Nosze sie z zamiarem założenia konta (multikonto ja) w ww. banku.
    > Proszę o opinie - korzyści, koszty etc.

    super bank, full wypas, darmocha, lepszego nie znajdziesz ;-))

    MJ

  • 4. Data: 2003-10-29 17:09:24
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl> napisał w
    wiadomości news:bnmqfe$tk2$1@absinth.dialog.net.pl...

    > super bank, full wypas, darmocha, lepszego nie znajdziesz ;-))
    >
    > MJ

    Mariusz, Ty tak na zasadzie: jakie pytanie taka odpoweidź? Czy może
    trenujesz, bo muszisz zadać pytanie na pl.misc.telefonia.gsm? :-)))

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 5. Data: 2003-10-29 18:23:28
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał:
    > Mariusz, Ty tak na zasadzie: jakie pytanie taka odpoweidź?

    Hehe, tez mnie to zainteresowało... ;-)
    Mariusz, do raportu !!! ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2003-10-29 22:14:34
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl>

    Jarosław Lech wrote:

    > Mariusz, Ty tak na zasadzie: jakie pytanie taka odpoweidź?

    oooo rany, oczywiście tak :-)

    a na serio to Multibank bardzo lubię

    MJ