  • 1. Data: 2003-10-27 17:46:37
    Temat: Kiedy sprzedać USD
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Mam zamiar sprzedać w najbliższym czasie ok 500$. Czy należy się spodziewać
    wzrostu kursu $ czy też najlepszy kurs jest właśnie teraz. Jaki wpływ może
    mieć na to tąpnięcie na giełdzie w Moskwie. Dzięki za radę.

    Paweł

  • 2. Data: 2003-10-28 21:30:40
    Temat: Re: Kiedy sprzedać USD
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Paweł Nyczaj napisał:
    > Mam zamiar sprzedać w najbliższym czasie ok 500$. Czy należy się spodziewać
    > wzrostu kursu $ czy też najlepszy kurs jest właśnie teraz. Jaki wpływ może
    > mieć na to tąpnięcie na giełdzie w Moskwie. Dzięki za radę.

    Taaa, Polska, rosja - dla Amerykanów jeden pies. Skoro nawet Żorż
    Robertson pomylił Warszawę z Moskwą ;-) Wsyztkiego mozna się spodziewać
    po hamerykańskich inwestorach...

    K.

  • 3. Data: 2003-10-30 18:55:08
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>