    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: niezawodność mbanku????
    Date: 6 Feb 2003 13:54:04 +0100

    Otóż tak wybrałem się w podróż z kartą visa elektron w mbanku ,nie miałem
    zupełnie gotówki,miałem zamiar pobrać pieniądze w bankomacie przed odjazdem
    pociągu no i niestety godzina 9 rano karta nie jest akceptowana w żadnym
    bankomacie ,ja stercze na dworcu PKP i nie wiem co robić ide do kasy i chcę
    kupić bilet do Radomia ,niestety pani w okienku mówi odmowa dostępu ,do odjazdu
    mam parę minut,dzwonię szybko do mlinii a tu niespodzianka serwis nieczynny
    spróbuj później ,jakiez było moje zdziwienie , a że musiałem jechać nie miałem
    wyjścia musiałem wsiąść do pociągu niestety bez biletu ,no i jak można było sie
    spodziewać zostałem ukarany.Po przyjeździe do Radomia dzwonię znowu do mlinii
    no bo jak ja wrócę dostanę kolejny mMandat ,tym razem działa pani mówi że nic
    takiego nie miało miejsca ,po jakimś czasie przyznaje że owszem były
    przejściowe problemy w godzinach porannych ,złożyłem reklamacje .
    PS
    Trzeba jednak miec gotówkę .
    pozdrawiam paf.