  • 11. Data: 2003-02-06 21:44:24
    Temat: Re: niezawodność mbanku????
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.b45l8o.1d4.robzrad@miry001.net.autocom.
    pl...

    > Bez przesady - to jeszcze nei znaczy, że mam obowiązek codziennie
    zaglądać
    > na strony mBanku - a te przerwy są notoryczne. Dawno temu wymyślono coś
    takiego
    > jak email - minimalnym kosztem bank mógłby stać się bardziej
    klientfriendly.

    Nie wszystkim dogodzisz mailem. Ja mam dosc innego spamu codzien rano w
    skrzynce.
    BTW - z jedna karta nigdy nic sie nie zwojuje, a widac to teraz szczegolnie
    na przykladzie czestych konserwacji w mBanku.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-02-06 22:11:26
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Feb 2003 22:44:24 +0100,
    osoba podpisana: JaKi <j...@g...pl>
    napisała:

> [...]
    > takiego
    > klientfriendly.
    >>
    > Nie wszystkim dogodzisz mailem. Ja mam dosc innego spamu codzien rano w
    1. Zakładam że można byłoby nie zamawiać mailingu.
    2. procmail Twoim przyjacielem.

    KJ
    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 13. Data: 2003-02-07 08:41:54
    Od: Spider <Spider>

    Przerwy w mBanku sa za czesto - to fakt.
    Mogliby informowac przez SMS lub email - ale maja to w dupie.
    Przed podroza trzeba miec gotowke lub karte typu VISA / Mastercard.
    Mogliby tez przystapic do organizacji Mastercarda a nie tylko ta VISA.
    I rozliczenia mogliby robic w euro, a nie w dolarach.
    WG

  • 14. Data: 2003-02-07 14:29:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Zakładam że można byłoby nie zamawiać mailingu.

    Przy tym zalozeniu OK ;)

    > 2. procmail Twoim przyjacielem.

    Nieraz przydatne informacje powinny dojsc ;)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-02-08 11:13:09
    Od: Michał <r...@p...fm>

    JaKi napisał(a):

    > Przy tym zalozeniu OK ;)

    > Nieraz przydatne informacje powinny dojsc ;)

    Czyta to ktoś z mBanku? Maila na ten temat już im wysłałem.

    --
    pozdrawiam,
    MKR

  • 16. Data: 2003-02-08 17:49:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <Spider> napisał w wiadomości news:3e43715e@news.home.net.pl...

    > Przed podroza trzeba miec gotowke lub karte typu VISA / Mastercard.
    > Mogliby tez przystapic do organizacji Mastercarda a nie tylko ta VISA.

    MCaestro wydaje dosc duzo bankow i nie ma wiekszych klopotow z jego
    otrzymaniem. Lepiej niech zaczna wydawac karty American Express. Wlasnie
    tego mi brakuje w m*Bankach. Porzadnej karty, ktora by umowliwiala
    transakcje bez kazdorazowej autoryzacji na terenie Polski.

    Maciej

  • 17. Data: 2003-02-08 18:20:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Użytkownik <Spider> napisał

    VISY tez mozna przeliczac przez euro, nie potrzeba wcale MC. Zreszta wlasnie na
    jesien tego roku mB ma wlasnie zmienic przeliczanie z usd na euro.

    > MCaestro wydaje dosc duzo bankow i nie ma wiekszych klopotow z jego
    > otrzymaniem.

    ;-))))

    > Lepiej niech zaczna wydawac karty American Express. Wlasnie
    > tego mi brakuje w m*Bankach. Porzadnej karty, ktora by umowliwiala
    > transakcje bez kazdorazowej autoryzacji na terenie Polski.

    O! wlasnie ;) Moze od razu do kompletu AmEx i DC :D

    --
    Witek