  • 21. Data: 2007-01-24 11:49:50
    Temat: Re: nieduża inwestycja
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1169636490.721753.289550@v33g2000cwv.googlegrou
    ps.com...
    Co do kosztów to musisz dokładnie sprawdzić zapisy umowy nim ją
    podpiszesz. Wiem, że Arka reklamuje się mocno ale "Mercedes" nie

    A możesz wyjaśnic skrót myślowy "Mercedes"??;-)

  • 22. Data: 2007-01-24 12:46:46
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

[...]
    raklamuje się wcale a się sprzedaje.

    Tak mi weszły te Fi do glowy że nawet mercedes potraktowałem jako nowy FI
    ;-))))))))))))))))))))) sorki

  • 23. Data: 2007-01-24 13:32:50
    Od: "tomash.burton" <t...@g...com>

    Witaj

    Ja od roku siedze w MPE i CI opisane tu www.invest-in.pl wyplacalem juz
    kase 2x na konto w EUR. Wszystko dziala polecam. Pisz w razie co moge
    sie nawet spotkac i pokazac kwity i dowody.

    pozdrawiam
    T.

  • 24. Data: 2007-01-24 15:53:30
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    może to był zbyt duży skrót myślowy ale chodziło mi o to, że
    Arka się mocno reklamuje i mówi o swoich zyskach i jak dokładnie
    wsłuchać się w ich reklamę to mówią o zyskach z roku 2003, 2004 i
    2006 gdzieś przez pomyłkę przepadł 2005. Mercedes się nie
    reklamuje i ciągle ma wysoką sprzedż i dlatego te dwie marki.
    Obie mówią o pewności i zufaniu i dlatego je zestawiłem.

  • 25. Data: 2007-01-24 15:57:19
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    Nie zapomnij tylko, że FI na końcu podlegają Prawu Bankowemu co
    może też mieć znaczenie przy wyborze formy inwestowania.

  • 26. Data: 2007-01-24 17:07:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    lakis napisał(a):
    > Nie zapomnij tylko, że FI na końcu podlegają Prawu Bankowemu co
    > może też mieć znaczenie przy wyborze formy inwestowania.

    FI i PB?
    a co ma piernik do wiatraka?

    FI jest daleko do bankow, to zupelnie innego rodzaju instytucje finansowe