  • 11. Data: 2007-01-23 10:25:48
    Temat: Re: nieduża inwestycja
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    RobertS napisał(a):
    > oki, cieszymy sie, mam nadzieje, ze Multi nie pozostanie w tyle...

    Ich oferta chyba sie "synchronizuje", bo umowy partnerskie sa zawierane
    na wyzszym poziomie - przynajmniej takie odnioslem wrazenie.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 12. Data: 2007-01-23 10:41:04
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Zgoda ;-) procentowo wygląda loggicznie, ale czy wszę dzie jest procentowo
    > i czy za zarządzanie też....

    wszedzie jest procentowo (prowizji mozna uniknac), a zarzadzanie jest
    wliczone w cene j.u. - wiec tego kosztu nawet nie widac, nalezy uwazac
    na oplaty za umorzenie jednostek

    dlatego tez Arki nie polecam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2007-01-23 11:32:51
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    > wszedzie jest procentowo (prowizji mozna uniknac), a zarzadzanie jest
    > wliczone w cene j.u. - wiec tego kosztu nawet nie widac, nalezy uwazac na
    > oplaty za umorzenie jednostek
    >
    > dlatego tez Arki nie polecam

    Wszystko przez tego cholernego gościa w reklamie, chodzi za mną i namawia na
    te ogromne zyski w Arce ;-))

    pozdr
    JR

  • 14. Data: 2007-01-23 12:00:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wszystko przez tego cholernego gościa w reklamie, chodzi za mną i namawia na
    > te ogromne zyski w Arce ;-))

    nie ufaj reklamom!
    zapraszam na www.fundi.pl - zobacz sobie jakie stopy zwrotu osiagaja
    fundusze w okreslonym czasie - Arka wcale nie jest najlepsza,
    dodatkowo wiekszosc z nich kupisz bez prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2007-01-23 16:39:02
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 12:32:51 +0100, "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>
    wklepał(-a):

    >Wszystko przez tego cholernego gościa w reklamie, chodzi za mną i namawia na
    >te ogromne zyski w Arce ;-))

    Jakie zyski, takie straty. ;) Chcesz inwestować na rok i w akcje? Daruj, ale nie
    tędy droga, zacznij od czegoś bezpieczniejszego, rozpoznaj temat... poczekaj aż
    giełda spadnie. :)

  • 16. Data: 2007-01-23 19:35:32
    Od: "De-pressed" <de-pressedNAgazetka.pl>

    No własnie, kiedy ta giełda wreszcie spadnie?! Przecież to już trwa prawie
    pięć lat.

  • 17. Data: 2007-01-23 19:40:01
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Sławomir dobrze mówi.

    Zapytaj się czy jesteś w stanie zaakceptować stratę powiedzmy 20 %. Jeśli
    tak, idź w akcje - może zarobisz , może stracisz - miej tylko świadomość że
    FI to nie automat do zarabiania pieniędzy...

  • 18. Data: 2007-01-24 08:10:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 20:35:32 +0100, De-pressed napisał(a):

    > No własnie, kiedy ta giełda wreszcie spadnie?! Przecież to już trwa prawie
    > pięć lat.

    Może taka reguła podobno z jakiegoś klasyka sprzed 80 lat: kiedy
    windziarze w hotelu rozmawiają o cenach akcji to znaczy, że trzeba
    sprzedawać. Przed poprzednim spadkiem (tym związanym ze spółkami
    "internetowymi") mój brat posłyszał na wiejskim targowisku rozmowę dwu
    handlujących tam rolników jakie akcje warto kupować, sprzedał wszystko i
    trafił w najlepszy moment.

  • 19. Data: 2007-01-24 08:38:42
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

> [...]
    > ale nie
    > tędy droga, zacznij od czegoś bezpieczniejszego, rozpoznaj temat...

    Ale ja nigdzie nie napisałem że chce tylkow akcje, jestem roztropny chłop i
    raczej zrównoważone bedę brał, zysk 15% mnie zadowoli a strata 15 % nie
    zabije ;-)

  • 20. Data: 2007-01-24 11:01:30
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    Co do kosztów to musisz dokładnie sprawdzić zapisy umowy nim ją
    podpiszesz. Wiem, że Arka reklamuje się mocno ale "Mercedes" nie
    raklamuje się wcale a się sprzedaje. Ja myślę, że wszystko zależy
    od tego jak długo chcesz potrzymać te pieniądze w TFI i czy to
    będzie dla Ciebie najlepsza forma alokacji kapitału.

    pozdrawiam