  • 21. Data: 2021-03-19 10:39:30
    Temat: Re: naród. Kto ma fałszywy obraz ?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-19-marca-2021 o 09:19, J.F. pisze:
    > A Polsat to kiedy o Anglii mowi?

    Napisałem Polsat jako platformę odbioru z talerza.

    Ale jak widać muszę PROŚCIEJ pisać. MOJA WINA ;-)

  • 22. Data: 2021-03-19 10:40:23
    Temat: Re: naród się bogaci
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-19-marca-2021 o 02:56, PiteR pisze:
    > xe.com i wise.com

    Co to takiego?

  • 23. Data: 2021-03-19 12:58:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Napisałem Polsat jako platformę odbioru z talerza.
    >Ale jak widać muszę PROŚCIEJ pisać. MOJA WINA ;-)

    Twoja wina, bo TVPiS tak najezdza na wszystkich, ktorzy jej nie
    pasuja, ze istotnie mozna pomyslec o jakim matrixie.
    Ale Anglia ... to chyba u nich rzadko gosci.

    Wiec podpytaj szwagra w jakich programach ten matrix zobaczyl.
    I dobrze by bylo, aby powiedzial co sie nie zgadza.

    J.

  • 24. Data: 2021-03-19 13:41:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6054610d$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > widac sie nie sprawdzilo.
    > Worek do worka. Cementu :-)

    polskie kurwy janusze biznesu z Januszexu sp zoo nigdy nie przyznają się
    do oferowanych zarobków. A większości oszustom, kombinatorom i cwaniaczkom
    jest to na rekę. Rozwarstwienie bogactwa idzie w Polszy na model rusko ukraiński.

    Po co przebierac się za europejczyków, udawać kogoś kim sie nie jest
    nie lepiej zrobić coming out i odetchnąc już z ulga?
    Drugiej Norwegii tu nigdy nie bedzie ;)

    Na spotkaniu z I sekretarzem KC PZPR prezydent USA oświadczył z dumą:
    - Przeciętny Amerykanin zarabia 2000 dolarów, z tego połowę wydaje na życie.
    - A co robi z resztą? - zapytał I sekretarz.
    - Nie wnikamy w to - machnął ręką prezydent.

    - U nas przeciętny Polak zarabia 2000 zł, a na życie wydaje 4000 zł - pochwalił się I
    sekretarz.
    - Skąd bierze resztę? - spytał przywódca USA.
    - Nie wnikamy w to - odparł I sekretarz.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 25. Data: 2021-03-19 15:54:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    user J.F. pisze tak:

> [...]

    >Po co przebierac się za europejczyków, udawać kogoś kim sie nie jest
    >nie lepiej zrobić coming out i odetchnąc już z ulga?

    Jak tak Norwegia bedzie naciskala na elekryczne samochody ... to
    ciekawe z czego bedza zyli.
    Ropa i gaz jest u nich solidna porcja w budzecie.

    Dzis slysze ze Lego sie przylacza do zielonych ... i przestanie
    plastikowe klocki robic.

    J.

  • 26. Data: 2021-03-19 15:58:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2021 12:41:49 GMT, PiteR napisał(a):

    > polskie kurwy janusze biznesu z Januszexu

    [-] ciach bzdety
    Typowe zrzędzenie nieudacznika i frustrata. W szkole cię bili czy córka
    się wydała za Murzyna?

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 27. Data: 2021-03-19 19:16:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-19-marca-2021 o 12:58, J.F. pisze:
    > Twoja wina, bo TVPiS tak najezdza na wszystkich, ktorzy jej nie pasuja,
    > ze istotnie mozna pomyslec o jakim matrixie.
    > Ale Anglia ... to chyba u nich rzadko gosci.

    Nie rozumiem skąd Ci przyszło do głowy TVP? Oglądasz?

    > Wiec podpytaj szwagra w jakich programach ten matrix zobaczyl.
    > I dobrze by bylo, aby powiedzial co sie nie zgadza.

    Podpytam ale chodzi o jedynie słuszny tvn24.

  • 28. Data: 2021-03-19 20:23:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60547186$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Co to takiego?

    https://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=PLN&v
    iew=1Y

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 29. Data: 2021-03-21 20:31:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6054bb37$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Dzis slysze ze Lego sie przylacza do zielonych ... i przestanie
    > plastikowe klocki robic.

    już mamy w kantynie miski i kubki z ryżu i trzciny.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 30. Data: 2021-03-22 01:03:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user _Master_ pisze tak:

    > Co to takiego?

    https://www.wykop.pl/link/6014895/analitycy-w-tym-ty
    godniu-zloty-najslabsza-waluta-swiata/

    5.40zł

    Zakład nie chce dać podwyżki.
    Za to 1500+ za friko dała nam dobra zmiana.

    dziękujemy, dziękujemy, dziękujemy
    :)

    --
    Piotrek