  • 11. Data: 2021-03-18 15:18:09
    Temat: Re: naród się bogaci
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
    > in <news:6051e1db$0$516$65785112@news.neostrada.pl>

    > naród się bogaci ;)
    >
    > Z jednej strony 500+ ma być na cały miesiąc.
    > a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut pogadania
    > przez telefon. Cicha woda.

    Sextelefon na Antyle Holenderskie? ;-)
    15 zł/min to jeszcze ujdzie. Byłeś podniecony rozmową? Bo na pewno
    to pobudzony po jej zakończeniu :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 12. Data: 2021-03-18 17:51:43
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w

    > in <news:6053031f$0$538$65785112@news.neostrada.pl>

    > Mam taki problem, że ludzi stać na eporadę za 300zł, znika ona jak
    > świeże bułeczki i k. kolejka u jednego lekarza na którego poluję
    > sięga dwa miesiące.

    Nie poluj na niego, tylko się zapisz do niego, za dwa miesiące (około)
    zostaniesz obsłużony...

    > To ile trzeba zapłacić żeby lekarz czekał na nas jak na hrabiów i
    > merdał ogonem?

    Nie stać cię na prywatnego lekarza? A może zespół, bo przecież ten od nóg ci
    głowy nie wyleczy, chyba, że "zimny chirurg"

    > Siedzę w laboratorium i przychodzi jakiś Zenek otrzepuje cement z
    > uniformu i mówi poprosze full badania krwi tak do 800zł. nosz k.

    Możesz zrobić co najmniej dwie rzeczy: wykupić przychodnię lub zostać szefem
    Zenka...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2021-03-18 18:45:25
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kamil Jońca w

    > Jeszcze nie tak (no, 15 lat) jedyną możliwościa dostępu do internetu w
    > kawałkach centrum W-wy był modem.

    Ładnie się Pani przed milijonami popisała...

    Modem cały czas jest jednym z głównych elementów infrastruktury przy
    dostepie do internetu, czy to xDSL, czy to "kablowy", czy też LTE/5G lub
    ostatnio xlinkowy (satelitarny, który również 20 lat temu występował)

    Tobie się 0202122 kojarzy z modemem, ale to nie jest prawda oświecona...

    > Wiemm, bo mieszkałem i sie wkurzałem.

    Argument nie do zbicia.
    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2021-03-18 21:56:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:o0ezp7eo3g89$.dlg@emil.not.valid>
    user TomN pisze tak:

    > Nie poluj na niego, tylko się zapisz do niego, za dwa miesiące
    > (około) zostaniesz obsłużony...

    no dobra :) to grupa o pieniądzach to zapytam wprost

    To jak tam w tej Polsce jest naprawdę?
    Bo zdania są podzielone.

    Ceny zachodnie a zarobki wschodnie. Złoty się osłabia.
    a ludzi stać na lekarza za 300zł.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 15. Data: 2021-03-18 23:46:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Szwagier mieszkający w Londynie mówi że to co on ogląda w Polskiej
    telewizji (ma polsat ;-) ) o Anglii to jakiś matrix. ;-)

    Tak mi się przypomniało. Media mać...

  • 16. Data: 2021-03-19 01:41:30
    Temat: Re: naród. Kto ma fałszywy obraz ?
    Od: "Lelteo" <l...@a...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Szwagier mieszkający w Londynie mówi że to co on ogląda w Polskiej
    > telewizji (ma polsat ;-) ) o Anglii to jakiś matrix. ;-)

    No to jest pytanie :
    Kto ma fałszywy obraz Anglii - szwagier, czy Polsat ?

  • 17. Data: 2021-03-19 02:56:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6053d85b$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Szwagier mieszkający w Londynie mówi że to co on ogląda w Polskiej
    > telewizji (ma polsat ;-) ) o Anglii to jakiś matrix. ;-)
    >
    > Tak mi się przypomniało. Media mać...

    Ale co w Polszy a nie w Londynie :)

    W Londynie to ja wiem. Dzieciary poszły do szkoły i znowu drą ryje pod
    oknami w dzień a w nocy lisy plądrują ogrody w poszukiwaniu gołabków i
    kotków. Rzucam w nie kartoflami bo nie idzie spać.

    My tu ogladamy w telewizorze xe.com i wise.com

  • 18. Data: 2021-03-19 09:19:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lelteo" napisał w wiadomości grup

    >No to jest pytanie :
    >Kto ma fałszywy obraz Anglii - szwagier, czy Polsat ?

    A Polsat to kiedy o Anglii mowi?

    Byl jakis serial ... Londynczycy ?

    J.

  • 19. Data: 2021-03-19 09:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >ostatnio xlinkowy (satelitarny, który również 20 lat temu występował)

    >Tobie się 0202122 kojarzy z modemem, ale to nie jest prawda

    Teraz to modne swiatlowody :-P

    J.

  • 20. Data: 2021-03-19 09:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]

    >To ile trzeba zapłacić żeby lekarz czekał na nas jak na hrabiów i
    >merdał ogonem? 1000zł? Czy też nie i przyjdzie Bolek z hurtowni

    Widzisz - tu jest pare czynnikow:
    -ilosc lekarzy w ogole, a przynajmniej tych okreslonej specjalnosci i
    dobrych,
    -zarobki lekarzy na rynkach roznych.
    -zarobki spoleczenstwa/pacjentow.

    >Siedzę w laboratorium i przychodzi jakiś Zenek otrzepuje cement z
    >uniformu i mówi poprosze full badania krwi tak do 800zł. nosz k.

    >Grosz do grosza i bedzie kokosza

    widac sie nie sprawdzilo.
    Worek do worka. Cementu :-)

    J.