  • 1. Data: 2007-12-28 11:33:20
    Temat: najtansze ( w skali roku) konto firmowe/karta do platnosci online
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    Witam
    Potrzebuje cos na wzor mbankowej ekarty (niestety z przyczyn roznych mbank
    odpada) do platnosci online.
    A wiec karta prawdodpodobnie VISA z CVV2.

    Pytanie:
    Jakie jest na polskim rynku konto bankowe w utrzymaniu w skali roku aby z
    owej karty posiadac? Karta/konto musi byc firmowa (niestety - niestety bo
    bedzie drozsza;/) ale nie ma wyjscia.

    Jestem w stanie zalozyc 2 konto bankowe ( w innym banku niz obecnie mam
    multibank) tylko po to aby miec "ekarte" . W multibanku taka karta kosztuje
    100zl rocznie i wydaje mi sie ze to troche drogo.

    Z gory dziekuje za pomoc!

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2007-12-28 11:35:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    L.S. wrote:
> [...]
    > mam multibank) tylko po to aby miec "ekarte" . W multibanku taka
    > karta kosztuje 100zl rocznie i wydaje mi sie ze to troche drogo.

    Sprawdź czy Inteligo będzie odpowiednie.

  • 3. Data: 2007-12-28 11:55:27
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    3.99 (konto prowadzenie)
    0,99 (kartta visa miesiecznie)
    = 4,98 x 12 = ~ 60zł w skali roku

    No to juz taniej niz 100... Napewno mozna pomyslec na tym... O ile sie nie
    znajdzie lepszej oferty..... Pytam bo moze sa w Polsce oferty na konto
    firmowe typu:
    - utrzymanie konta - 0zł , wydanie karty - jednorazowo 20-30zl ... a wiec
    to byloby jeszcze tansze rozwiazanie...

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 4. Data: 2007-12-28 12:50:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    L.S. wrote:
    > 3.99 (konto prowadzenie)
    > 0,99 (kartta visa miesiecznie)
    > = 4,98 x 12 = ~ 60zł w skali roku

    AFAIR pierwsa karta jest dwa lata a darmo, potem 1,49 zł/m-c
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta-dla-firmy_opl
    aty-i-prowizje.htm

  • 5. Data: 2007-12-28 16:14:56
    Od: "mevis" <...@...pl>

    nie wiem jak z firmowym ale w pelni darmowe konto i do tego dwie karty
    masz w polbanku do tego chyba najlepsze przeliczniki walutowe

  • 6. Data: 2007-12-29 06:57:49
    Od: "L.S." <i...@n...pl>

    > nie wiem jak z firmowym ale w pelni darmowe konto i do tego dwie karty
    > masz w polbanku do tego chyba najlepsze przeliczniki walutowe

    niestety prowadzenie = 9zł /m-c

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 7. Data: 2007-12-29 09:06:06
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Ja mam Inteligo 3,99/mc, z tego co pamiętam, mozna odmówić przyjęcia karty,
    podpisuje sie jakies oświadczenie i odsyła kartę spowrotem, choć ja
    wziąłem, bo 2 lata jest za darmo, nic mnie ona nie kosztuje, najwyżej
    odmówie następnej.

  • 8. Data: 2007-12-29 22:15:11
    Od: "mk_102" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty, podpisuje sie jakies oświadczenie i odsyła kartę spowrotem, choć
    > ja wziąłem, bo 2 lata jest za darmo, nic mnie ona nie kosztuje, najwyżej
    Czy wy naprawdę nie potraficie czytać ze zrozumieniem tabeli opłat i
    prowizji?
    Karta do rachunku głównego przy koncie firmowym jest zawsze za darmo. Płaci
    się za drugą, trzecią itd.
    Mam firmowe konto Inteligo od jego powstania i jeszcze nigdy nie płaciłem za
    kartę, mimo iż wymieniałem ją już kilka razy.

    MK

  • 9. Data: 2007-12-30 12:40:37
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > Mam firmowe konto Inteligo od jego powstania i jeszcze nigdy nie płaciłem za
    > kartę, mimo iż wymieniałem ją już kilka razy.

    Drobne sprostowanie/uszczypliwość

    Płaci się za wydanie/wznowienie karty
    bodajże 1,49

  • 10. Data: 2007-12-30 21:30:39
    Od: "mk_102" <t...@t...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Płaci się za wydanie/wznowienie karty
    > bodajże 1,49
    Za wydanie /wznowienie karty Visa Electron do konta firmowego Inteligo płaci
    się 0 (słownie: zero) zł.
    Za drugą i następne karty do tego samego rachunku płaci się 1,59 zł. a nie
    1,49 zł. Przy czym słowo druga nie oznacza wznowienia, tylko wydanie drugiej
    karty np. dla pracownika lub współwłaściciela firmy.
    MK