  • 1. Data: 2011-04-04 11:44:47
    Temat: Rozliczanie KK w DB
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Witam,
    mam od niedawna KK w DB z limitem na 4 000.
    31.03.2011 transakcja na kwotę 3800. Ponieważ się remontuję wiedziałem,
    że za dwa dni będzie następna taka transakcja więc spłaciłem w piątek
    1.04.2011 z rana kartę - pod wieczór w historii karty uznanie na 3 830.
    Niestety przy próbie płatności 2.04.2011 na kwotę 260 zł odmowa. Patrzę
    przez internetowy wynalazek DB a tam środki dostępne około 180 mimo, że
    dzień wcześniej zaksięgowali wpłatę 3 830. I do tej pory wisi mi blokada
    transakcji na 3 820 z 31.03.2011, spłata mimo, że zaksięgowana nie
    pojawiła się na karcie jako dostępne środki.
    Wcześniej używałem KK w Citi, Millenium, Lukasie - nigdzie nie miałem
    takich problemów. Czy to norma w DB czy ja mam jakiegoś pecha?

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2011-04-05 11:02:36
    Temat: Re: Rozliczanie KK w DB
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On Apr 4, 1:44 pm, Otez <r...@p...o2.wytnij.pl> wrote:
> [...]
    > Wcześniej używałem KK w Citi, Millenium, Lukasie - nigdzie nie miałem
    > takich problemów. Czy to norma w DB czy ja mam jakiegoś pecha?

    Prawdopodobnie w DB jest tak jak kiedyś w BPHahahaha. Limit kredytowy
    4000 zł jest równocześnie limitem transakcji w jednym okresie
    rozliczeniowym.

  • 3. Data: 2011-04-05 11:23:32
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    W dniu 2011-04-05 13:02, k...@g...pl pisze:

    > Prawdopodobnie w DB jest tak jak kiedyś w BPHahahaha. Limit kredytowy
    > 4000 zł jest równocześnie limitem transakcji w jednym okresie
    > rozliczeniowym.

    Nie, tak na pewno nie jest bo w tym okresie tą kartę spłaciłem w całości
    już dwa razy.
    Od wczoraj mogę znowu korzystać z limitu, ale dlaczego mimo
    zaksięgowania spłaty wg rachunku karty w piątek nie mogłem z niej
    korzystać do poniedziałku wieczorem? Masakra.

    Pozdrawiam
    O.

  • 4. Data: 2011-04-05 14:48:41
    Od: Gosc <...@...a>

    W dniu 2011-04-04 13:44, Otez pisze:
> [...]
    > Wcześniej używałem KK w Citi, Millenium, Lukasie - nigdzie nie miałem
    > takich problemów. Czy to norma w DB czy ja mam jakiegoś pecha?

    Witam

    1) 31.03.2011 - to był koniec miesiąca, więc bank przetwarzał dane
    jeszcze 1.04.2010.
    2) DB raczej nie ma swojego centrum kart, więc zaksięgowane środki nie
    były widoczne w centrum kart.
    3) 2-3.04.2010 - To weekend więc w banku jak i centrum kart pracuje
    minimalna obsada.
    4) 4.04.2010 - Centrum kart dostało informacje o środkach.

    Pozdrawiam
    Gość

    P.S.
    Oczywiście to mogło całkiem inaczej wyglądać, ale tu musiałby
    wypowiedzieć się jakiś specjalista :D

  • 5. Data: 2011-04-08 17:46:59
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Otez" <r...@p...o2.wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Od wczoraj mogę znowu korzystać z limitu, ale dlaczego mimo zaksięgowania
    > spłaty wg rachunku karty w piątek nie mogłem z niej korzystać do

    w db nadpłata nie powiększa dostępnych środków (więc nadal miałeś dostęne
    4000 - 3820 pln (wisząca blokada) - dokładnie 180 pln ) tylko kwota nadpłaty
    jest "zużywana" na księgowanie bieżacych transakcji - więc zapewne w
    poniedziałek zaksięgowała się ta wisząca w blokadzi transakcja na ponad 3800
    pln(wykorzystując kwotę nadpłaty) i znowu miałeś uwolnione środki w pełnej
    wysokości - dlatego zapłaciłeś
    pozdr