  • 21. Data: 2002-03-22 12:33:38
    Temat: Re: nacjonalizacja bankow
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >W sumie to miłe tak sobie pomyślec że jest sie wyjatkowym - chyba zacznę się
    >choć troszke z tym oswajac skoro tak mówisz :-))

    Mhm... :-)))

    >To jeszcze nie wiesz że statystyki kłamią ? :-)))

    ale też potrafią wydobyć na światło dzienne różne ciekawe
    aspekty naszej rzeczywistości :-)

    >Miałam na myśli myslenie w sensie businesowym, rynkowym ... :-)))

    To tak.

    >To też racja ... No mam nadzieję, że Ci co tu zyją juz kilka lat pozbyli się
    >wizji miśków chodzących po naszych ulicach już 10 km za W-wą :-)))

    A co z tymi, którzy tu nie żyją i podsyłają nam takich kolesi
    o jakich była mowa?

    >Jak wiele innych naszych narodowych przypadłości - których eksponowanie nam
    >bardzo dobrze wychodzi :-)))

    Spójrz bardziej optymistycznie - przynajmniej coś nam sie udaje :-)))

    >Dzięki - Angole to zawsze sobie jakiś problem wymyślą ... Zazdroszczę im
    >nawet że muszą je sobie wymyśłać - my za to mamy ich pod dostatkiem :-)))

    Teraz taka moda na świecie...

    >p.s. zaraz nas ktoś posądzi o spam !!! Ratunku !!!

    Ee.. to chyba nie.
    W końcu szeroko pojęta mentalność zachodnich inwestorów ma
    duży wpływ również na nas, w tym pośrednio na sektor bankowy :-)))

    PinQ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2002-03-22 12:56:36
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał

    > Mhm... :-)))

    Eee - próbowałam, jakoś mi nie idzie takie myślenie (co w sumie przy piatku
    chyba jest do usprawiedliwienia - w ogóle myslenie idzie coraz gorzej ....
    :-)))

    > ale też potrafią wydobyć na światło dzienne różne ciekawe
    > aspekty naszej rzeczywistości :-)

    Oki, oki - talk sobie tylko żartowałam - daja podglad ogólny na sprawe -
    zgadzam się.

    > To tak.

    :-)))

    > A co z tymi, którzy tu nie żyją i podsyłają nam takich kolesi
    > o jakich była mowa?

    Trzeba by ich tu zaprosić ... :-)))

    > Spójrz bardziej optymistycznie - przynajmniej coś nam sie udaje :-)))

    No jesteś lepszy ode mnie w wyszukiwaniu pozytywnych aspektów ! - dzięki za
    podpowiedź :-)))

    > Ee.. to chyba nie.
    > W końcu szeroko pojęta mentalność zachodnich inwestorów ma
    > duży wpływ również na nas, w tym pośrednio na sektor bankowy :-)))

    No ale te statki ??? To juz chyba nie związane z tematyką grupy - chociaż
    może podyskutujemy o rentowności i perspektywach polskich stoczni ??? U -
    ale tu chyba nie ma wiele aspektów do dyskusji - generalnie leżymy w tym
    względzie ... a jesli nie leżymy to już upadamy (wyłączając stocznię Gdynia
    chyba tylko ...)

  • 23. Data: 2002-03-22 13:32:50
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Eee - próbowałam, jakoś mi nie idzie takie myślenie (co w sumie przy piatku
    >chyba jest do usprawiedliwienia - w ogóle myslenie idzie coraz gorzej ....
    >:-)))
    Bo to chyba trzeba więcej ćwiczyć i mieć oczy szeroko
    otwarte :-)))

    >Oki, oki - talk sobie tylko żartowałam

    Wiem,wiem :-)

    >Trzeba by ich tu zaprosić ... :-)))

    W ramach jakiegoś rządowego programiku promocyjnego?
    Możnaby np. podnieść nieznacznie akcyzę na benzynę i już byłoby
    z czego to nawet sfinansować :-)))

    >No jesteś lepszy ode mnie w wyszukiwaniu pozytywnych aspektów ! - dzięki za
    >podpowiedź :-)))

    Dzięki! już się obawiałem, że straszny pesymista ze mnie :-)

    >No ale te statki ??? To juz chyba nie związane z tematyką grupy

    Może niezbyt, ale budowę statków mają w zwyczaju finansować konsorcja
    bankowe :-)))

> [...]
    >względzie ... a jesli nie leżymy to już upadamy (wyłączając stocznię Gdynia

    A jeszcze niedawno było tak pięknie i perspektywy takie świetlane.
    Co prawda z przemysłem stoczniowym mam kontakt tylko przez prasę,
    ale może nie jest aż tak tragicznie?
    W końcu malowanie wszystkiego w czarnych barwach to też jedna z naszych
    specjalności :-)

  • 24. Data: 2002-03-22 13:56:56
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał
    > Bo to chyba trzeba więcej ćwiczyć i mieć oczy szeroko
    > otwarte :-)))

    O rany - weekend sie zbliża wielkimi krokami a Ty wymagasz ode mnie
    ćwiczenia mózgownicy ... :-( Zaczne od poniedziałku :-)))

    > Wiem,wiem :-)

    To dobrze, bo niektórzy kiepsko sobie radzą z odczytywaniem moich
    sarkastyczno - ironicznych wypowiedzi :-)))

    > W ramach jakiegoś rządowego programiku promocyjnego?
    > Możnaby np. podnieść nieznacznie akcyzę na benzynę i już byłoby
    > z czego to nawet sfinansować :-)))

    Słuchaj, Ty sie zdecydowanie marnujesz ! Nie wiem czym sie zajmujesz - ale
    na pewno masz kwalifikacje na doradcę min. finansów co najmniej ! :-)))

    > Dzięki! już się obawiałem, że straszny pesymista ze mnie :-)

    Nie - no jest całkiem nieźle :-))) Zaczynam obawiać się konkurencji ....

    > Może niezbyt, ale budowę statków mają w zwyczaju finansować konsorcja
    > bankowe :-)))

    Oj juz chyba sie nie garną do tego finansowania - zachciewa im sie gwarancji
    rządowych itp ... ( ale ja im się nie dziwię wcale a wcale :-)))

> [...]
    > ale może nie jest aż tak tragicznie?
    > W końcu malowanie wszystkiego w czarnych barwach to też jedna z naszych

    No tak ... :-))) ale różowo to nie jest .... Wiem że stocznie mają ogromne
    kłopoty finansowe - np. taka stocznia Szczecin bodajże popodpisywała
    kontraktów od pyty. Nie wywiązali się z terminów realizacji (z braku m.in.
    odpowiednich fachowców zciąganych z Norwegii i Szwecji) i teraz kary umowne
    ich zjedzą niechybnie ... buuu ! Łajf is brutal ... Zalegaja w związku z tym
    z płatnościami dla hut ... z tego powodu problemy hut sie pogłębiają ... Och
    rany - co za kanał, juz wiecej o tym nie piszę, bo sie smutno robi ... :-)))

  • 25. Data: 2002-03-22 14:18:32
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >O rany - weekend sie zbliża wielkimi krokami a Ty wymagasz ode mnie
    >ćwiczenia mózgownicy ... :-( Zaczne od poniedziałku :-)))

    Ech, Tobie to dobrze...

    >To dobrze, bo niektórzy kiepsko sobie radzą z odczytywaniem moich
    >sarkastyczno - ironicznych wypowiedzi :-)))

    ? dziwne...

    >Nie - no jest całkiem nieźle :-))) Zaczynam obawiać się konkurencji ....

    To dzięki jeszcze raz :-)))

    >Oj juz chyba sie nie garną do tego finansowania - zachciewa im sie gwarancji
    >rządowych itp ... ( ale ja im się nie dziwię wcale a wcale :-)))

    Hi,hi - a co na to banki państwowe?

> [...]
    >rany - co za kanał, juz wiecej o tym nie piszę, bo sie smutno robi ... :-)))

    ..a huty PKP - no ale na końcu tego łańcuszka czasem jest nasz
    budżet, który to załatwi :-)
    Kary to faktycznie przykra sprawa, ale portfel zamówień to chyba jest?
    A może nasi też się w końcu nauczą spawać i wszystko będzie dobrze :-)

    PinQ

    ps. nie masz przypadkiem dzisiaj imienin? - jeśli tak to wszystkiego
    najlepszego!
    Gapa ze mnie :-(

  • 26. Data: 2002-03-22 14:30:01
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ech, Tobie to dobrze...

    No pewnie - nie narzekam ! :-)

    > ? dziwne...

    Też się czasem dziwię ... hi hi !

    > To dzięki jeszcze raz :-)))

    A proszę proszę - na mnie mozna liczyć :-)

    > Hi,hi - a co na to banki państwowe?

    Złośliwiec :-))) Też jakoś nie chcą się wpakować w niepewny kredyt ...

    Och
    :-)))

    > ..a huty PKP - no ale na końcu tego łańcuszka czasem jest nasz
    > budżet, który to załatwi :-)

    Ja rzekłabym że na końcu tego łańcuszka jesteśmy my - podatnicy, którzy to
    wszystko bez gadania (tzw. "morda w kubeł" - my i tak zrobimy co chcemy - bo
    jesteśmy waszymi wybrańcami) sfinansują .....

    > Kary to faktycznie przykra sprawa, ale portfel zamówień to chyba jest?
    > A może nasi też się w końcu nauczą spawać i wszystko będzie dobrze :-)

    Zamówienia jak widac dzięki Bogu były - jak jest teraz, to nie wiem ... Ale
    żeby tak sie wpakowac pomimo zapewnionego zbytu ... kurcze nie znam
    szczegółów tych kontraktów, ale mniemam że warunki były kiepsko negocjowane
    ... oby tylko zdobyc zamówienia ...

    > ps. nie masz przypadkiem dzisiaj imienin? - jeśli tak to wszystkiego
    > najlepszego!
    > Gapa ze mnie :-(

    Przypadkiem nie mam - ale miłe życzenia zawsze się przydadzą - dzięki :-))))

  • 27. Data: 2002-03-22 15:08:44
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Złośliwiec :-)))

    Tak jakoś nie mogłem się powstrzymać :-))

    >Też jakoś nie chcą się wpakować w niepewny kredyt ...

    Pewnie nie dostały jeszcze prikazu...

    >Ja rzekłabym że na końcu tego łańcuszka jesteśmy my - podatnicy, którzy to
    >wszystko bez gadania (tzw. "morda w kubeł" - my i tak zrobimy co chcemy - bo
    >jesteśmy waszymi wybrańcami) sfinansują .....

    A gdzie Twoja postawa obywatelska ?!
    Widziałem niedawno w telewizorze młodego człowieka, który na
    pytanie co sądzi o nowym podatku od dochodów kapitałowych
    z całą prostodusznością odparł, że skoro budżet w potrzebie
    to on się chętnie podzieli.
    I co Ty na to? gdyby tak wszyscy.... :-)))

> [...]
    >żeby tak sie wpakowac pomimo zapewnionego zbytu ... kurcze nie znam
    >szczegółów tych kontraktów, ale mniemam że warunki były kiepsko negocjowane

    Możliwe, niestety też nie wiem.

    >... oby tylko zdobyc zamówienia ...

    To bardzo powszechne podejście, a wśród mniejszych firm wręcz nagminne.
    Jak widać różnie się to kończy..

  • 28. Data: 2002-03-22 15:14:09
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Brutale wyłanczają mi prąd - miłego weekendu ....