  • 1. Data: 2002-11-03 22:12:06
    Temat: na jaka grupe?
    Od: f...@p...onet.pl

    witam,
    na jaka grupe post nt.jakie ubezpieczenie na zycie wybrac?
    aga

  • 2. Data: 2002-11-04 07:12:31
    Temat: Re: na jaka grupe?
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > na jaka grupe post nt.jakie ubezpieczenie na zycie wybrac?
    > aga

    nie ma takiej grupy
    jesli juz to na tej wlasnie grupie dowiesz sie dlaczego nie wybierac
    ubezpieczenia na zycie :)

    PiotR

  • 3. Data: 2002-11-04 08:02:20
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > jesli juz to na tej wlasnie grupie dowiesz sie dlaczego nie wybierac
    > ubezpieczenia na zycie :)

    nie przesadzaj - kto tu mowil o tym by sie nie ubezpieczac ?
    moze pomyliles to z laczeniem ubezpieczenia z oszczedzaniem - bo to
    faktycznie jest trudne do uwierzenia, ze istnieje ;_)

  • 4. Data: 2002-11-04 08:27:54
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na jaka grupe post nt.jakie ubezpieczenie na zycie wybrac?

    tutaj albo
    alt.pl.biznes.ubezpieczenia

    ale tam jest znikomy ruch

  • 5. Data: 2002-11-04 10:03:38
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości

    > nie przesadzaj - kto tu mowil o tym by sie nie ubezpieczac ?
    > moze pomyliles to z laczeniem ubezpieczenia z oszczedzaniem - bo to
    > faktycznie jest trudne do uwierzenia, ze istnieje ;_)

    czyzby ?
    poki co sam mam takie ubezpieczenie i nie placze z tego powodu
    wrecz przeciwnie uwazam ze wcale na nim nic nie stracilem

    bo przypuscmy ze masz na ten cel 100 zl miesiecznie i albo inwestujesz sam
    albo
    z funduszem i wcale nie musisz wyjsc na minus
    dla uproszczenia zakladam brak rocznej indeksakcji skladki

    1)
    oszczedzajac z funduszem wplacilem przez pierwsze 2 lata 2400 zl
    a na moim koncie pozostalo 1600 zl w postaci jednostek funduszu
    inwestycyjnego

    2)
    wydajac 100 zl na miesiac teraz zakladam ze wykupuje ubezpieczenie na zycie
    za 40 zl miesiecznie a 60 zl miesiecznie inwestuje sam
    zakladajac usredniona rentownosc wlasnych inwestycji z ostatnich 24 miesiecy
    na poziomie 10 %
    mam po pierwszy roku ~~ 756 zl
    po drugim roku mam 1587 zl

    przy czym w polisie z funduszem inwestycyjnym mam wyzsza kwote ubezpieczenia
    na zycie

    w moim przypadku wybralem inwestowanie w fundusz obligacji (60%) i w fundusz
    mieszany (40%)
    i mysle za za rok nie zmienie zdania co do oplacalnosci bo w okresie
    ostatnich 12 miesiecy
    jednostki mojego funduszu obligacji wzrosly o 16 %

    Pozdrowienia
    PiotR

  • 6. Data: 2002-11-04 16:15:11
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    f...@p...onet.pl pisze:
    >witam,
    >na jaka grupe post nt.jakie ubezpieczenie na zycie wybrac?

    alt.pl.biznes.ubezpieczenia. Albo najbliższy broker ubezpieczeniowy :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2002-11-04 20:17:41
    Od: f...@p...onet.pl

    dzieki,dobrze trafilam choc moj maly humanistyczny mozdzek ;)nie wie o czym
    niektorzy pisza.ale to i tak dla meza wiec to on bedzie czytal.
    chodzi wiec jaka polise wybrac i u jakiego ubezpieczyciela.moze doradzicie.
    ja tez uwazam ze to moze strata kaski ale moge sie mylic.
    maz boi sie ze zginie w wypadku ;) wiec chce mnie zabezpieczyc
    a jak nie zginie to miec sie za co leczyc na starosc.
    za kazda uwage bede wdzieczna

  • 8. Data: 2002-11-04 20:44:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > maz boi sie ze zginie w wypadku ;) wiec chce mnie zabezpieczyc
    > a jak nie zginie to miec sie za co leczyc na starosc.

    Czyli typowe ubezpieczenie życiowe.
    I chyba każde jest jednakowo dobre.
    Problem może być w wypłacalności firmy (ilości kłód rzucanych pod nogi aby nie
    zapłacić)
    Ale na to pytanie odpowie jedynie broker, który w imieniu swoich klientów dochodził
    odszkodowania w różnych firmach.

    A co polecić??? Jak korzystam z wielu towarzystw. Każdy Twierdził, że jest cudowny.
    Jak będzie naprawdę, okaże się jak umrę. Ja na
    to pytanie nie odpowiem.

  • 9. Data: 2002-11-04 20:50:29
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > za kazda uwage bede wdzieczna
    poczytaj:

    http://e-insurance.pl/com/glowna.htm

  • 10. Data: 2002-11-04 20:52:11
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > na jaka grupe post nt.jakie ubezpieczenie na zycie wybrac?

    Fakty i mity ubezpieczeń na życie

    Na podstawie pytań i próśb o pomoc, skierowanych zarówno do nas osobiście, jak i na
    grupy dyskusyjne w polskim Usenecie,
    opracowaliśmy pierwszą część nowego poradnika poświęconego ubezpieczeniom na życie.
    Jeżeli po jego lekturze nasunie Ci się jakiś
    problem, napisz, postaramy się odpowiedzieć.

    NIE POTRZEBUJĘ UBEZPIECZENIA
    Ogólność tego stwierdzenia powoduje, że określamy je jako MIT. Ubezpieczenia są
    wszechobecne w naszym życiu. Państwo zmusza szeroką
    grupę obywateli do opłacania składek: kierowcy płacą ubezpieczenie od
    odpowiedzialności cywilnej, podobnie rolnicy i przedstawiciele
    kilkunastu zawodów (np. brokerzy, lekarze). Ubezpieczeniem są również składki
    opłacane do ZUS - mamy dzięki nim ....

    http://e-insurance.pl/poradnik/fakty.htm