  • 1. Data: 2002-11-03 21:36:49
    Temat: r-k internetowy dla malutkiej firmy?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    szukam banku, gdzie moge otworzyc r-k intenretowy i mam "tylko" 3 kryteria:)

    1. tanie prowadzenie rku
    2. tanie przelewy
    3. tanie wyplaty z bankomatow

    co jest najblizsze idealu?

  • 2. Data: 2002-11-03 21:47:18
    Temat: Re: r-k internetowy dla malutkiej firmy?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > szukam banku, gdzie moge otworzyc r-k intenretowy i mam "tylko" 3
> [...]

    mBank, Inteligo, VW Bank direct :)

  • 3. Data: 2002-11-03 22:22:49
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > mBank, Inteligo, VW Bank direct :)

    VW bank nie daje kart do Plus konta biznes.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-11-03 22:38:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > VW bank nie daje kart do Plus konta biznes.

    Istotnie, ale teoretycznie mozna sobie zlozyc konto e-direct i przelewac z
    firmowego?

  • 5. Data: 2002-11-03 23:03:26
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Istotnie, ale teoretycznie mozna sobie zlozyc konto e-direct i przelewac z
    > firmowego?

    No tak, ale ale inne kryterium było że tanio. Minimum 10 zł miesięcznie za
    e-direct to już niekoniecznie podpada pod tanio.
    BTW: wg infolinii przelewy między kontami e-direct i Plus kontem nie są
    rozliczane online jak w mBanku, tylko w 3 sesjach na dzień.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-11-04 11:54:06
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:aq45ep$lhi$1@news.onet.pl...
    > kryteria:)

    > mBank, Inteligo, VW Bank direct :)

    Inteligo jest drogi ;-)

    BaLab

  • 7. Data: 2002-11-04 21:45:32
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > kryteria:)

    > mBank,

    A gdzie Ty w mBanku widziałeś r-k dla malutkiej firmy?
    Mam taką maleńką sp. z o.o. czy dla niej otworze r-k w mBanku?

    Karol

  • 8. Data: 2002-11-04 22:09:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A gdzie Ty w mBanku widziałeś r-k dla malutkiej firmy?
    > Mam taką maleńką sp. z o.o. czy dla niej otworze r-k w mBanku?

    Sadzac po temacie i tresci - chodzilo o jednoosobowa dzialalnosc, ani e o
    sp. z.o.o.
    Z obecnego KH - biorac pod uwage potrzebny kapital dla sp. z o.o.
    przymiotnik malutka - i tresc postiu jakos mi nie pasuje. Poza tym
    _zawzyczaj_ piszacy od razu pisza, ze chodzi im o sp. z o.o.

  • 9. Data: 2002-11-04 22:13:17
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aq6r1b$kca$1@news.onet.pl...

> [...]
    > przymiotnik malutka - i tresc postiu jakos mi nie pasuje. Poza tym
    > _zawzyczaj_ piszacy od razu pisza, ze chodzi im o sp. z o.o.

    Podziwiam Twoja domyslnosc i wyjasnienie przyjmuje.
    Tym niemniej uwazam, ze ponizsze zdania na stronie mBanku sa nieprzemyslanym
    bełkotem marketingowym:

    "mBIZNES Konto to rachunek bieżący przeznaczony dla osób fizycznych
    prowadzących działalność gospodarczą. mBank proponuje nowoczesne
    technologicznie i korzystne finansowo usługi bankowe dla małych i średnich
    przedsiębiorstw."

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 10. Data: 2002-11-05 20:44:41
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Sadzac po temacie i tresci - chodzilo o jednoosobowa dzialalnosc, ani e o
    > sp. z.o.o.

    dokladnie:)