    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: na jaka grupe?
    Date: Mon, 4 Nov 2002 21:44:23 +0100

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1793.0000108f.3dc6d5df@newsgate.onet.pl...
    > dzieki,dobrze trafilam choc moj maly humanistyczny mozdzek ;)nie wie o czym
    > niektorzy pisza.ale to i tak dla meza wiec to on bedzie czytal.
    > chodzi wiec jaka polise wybrac i u jakiego ubezpieczyciela.moze doradzicie.
    > ja tez uwazam ze to moze strata kaski ale moge sie mylic.
    > maz boi sie ze zginie w wypadku ;) wiec chce mnie zabezpieczyc
    > a jak nie zginie to miec sie za co leczyc na starosc.
    > za kazda uwage bede wdzieczna

    Czyli typowe ubezpieczenie życiowe.
    I chyba każde jest jednakowo dobre.
    Problem może być w wypłacalności firmy (ilości kłód rzucanych pod nogi aby nie
    zapłacić)
    Ale na to pytanie odpowie jedynie broker, który w imieniu swoich klientów dochodził
    odszkodowania w różnych firmach.

    A co polecić??? Jak korzystam z wielu towarzystw. Każdy Twierdził, że jest cudowny.
    Jak będzie naprawdę, okaże się jak umrę. Ja na
    to pytanie nie odpowiem.