  • 1. Data: 2002-11-03 19:00:16
    Temat: Lokaty krótkoterminowe - do pracy mgr
    Od: "Przemek Krajewski" <a...@N...gazeta.pl>

    Hej!
    Chodzi mi o lokaty krótkoterminowe (do 3 m-cy),
    zakładne w Banku Spółdzielczym.
    W związku z tym mam następujące pytania:
    - od czego zalezy wielkość ich sprzedaży osobom prywatnym?
    - jakie przepisy prawne kształtują te lokaty?
    - jak przez ostatnie 4 lat (łacznie z rokiem bieżącym) kształtowała się
    wielkość zakładanych lokat krótkoterminowych przez osoby prywatne w Polsce,a
    w tym w wielkopolsce??
    Za wszelką pomoc z góry bardzo dziękuję
    mój adres to: a...@w...pl