  • 1. Data: 2002-04-19 11:15:16
    Temat: multibank - proszę o opinie
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Hey
    Jestem studentem i mam zamiar założyć sobie dodatkowe konto, przede
    wszystkim do wypłat za granicą.
    Szukałem po sieci i najciekawsza wydała mi się oferta multibanku.

    1). Opłaty za wybranie z bankomatu za granicą 3,5% min. 4 zł
    2). Brak konieczności stałych dochodów w celu uzyskania VC
    3). Nie takie złe oprocentowanie
    4). Przelewy przez internet za friko

    Czy to wszystko wygląda w praktyce tak różowo?
    Czy oferują jakieś ubezpieczenia do konta/kart ? Na ich stronie nic nie
    znalazłem (chodzi mi o NNW i KL).
    Czy jest sens wyrabiania VE jeśli weznę sobie VC? Używanie VE kosztuje 12
    zł/rok, prowizje są takie same jak za VC, no i to jest ta sama sieć (jak by
    oferowali Maestro to bym się nawet nie zastanawiał i wziął).

    Będę BAAARDZO wdzięczny za opinie

    Marcin Lubojański
    ---
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 2. Data: 2002-04-19 11:29:58
    Temat: Re: multibank - proszę o opinie
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > 1). Opłaty za wybranie z bankomatu za granicą 3,5% min. 4 zł
    ING - maestro 3% bez minimum

  • 3. Data: 2002-04-19 12:03:26
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > ING - maestro 3% bez minimum
    > j.w.

    Chodzi Ci o Bank Śląski?
    Sprawdzałem, byłem w banku i dowiedziałem się że żeby dostać VC Charge muszę
    mieć minimalne wpłaty na konto 1000 zł i liczą się tylko te z tytułu pracy.
    Poza tym muszę im przynieść, pokazać umowę o pracę, ew. umowę zlecenia ale
    na określony okres. Niestety nie spełniam tych warunków.

    A nawet jeśli to przy dochodach 1000-1500 zł / miesiąc mogę się starać o
    kartę VC dopiero po 6 miesiącach.

    Marcin Lubojański
    ---

  • 4. Data: 2002-04-19 12:31:41
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > 2). Brak konieczności stałych dochodów w celu uzyskania VC

    Przeczytałem praę postów niżej i już nic nie wiem.
    Jak to właściwie jest z tą VC?
    Jakie wrunki muszę spełnić żeby dostać VC? i jak długo muszę na nią czekac
    od otwarcia rachunku?

    Marcin Lubojański
    ---

  • 5. Data: 2002-04-19 13:44:14
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Przeczytałem praę postów niżej i już nic nie wiem.
    > Jak to właściwie jest z tą VC?
    > Jakie wrunki muszę spełnić żeby dostać VC? i jak długo muszę na nią czekac
    > od otwarcia rachunku?

    Aby otrzymac VC w MultiBanku, trzeba posiadac rachunek
    co najmniej 3 miesiace i wplywy minimum 1000 miesiecznie.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 6. Data: 2002-04-19 14:01:23
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Aby otrzymac VC w MultiBanku, trzeba posiadac rachunek
    > co najmniej 3 miesiace i wplywy minimum 1000 miesiecznie.

    Lub pokazac wyciag polroczny z innego banku - mnie zaproponowali okazanie
    wyciagu z mBanku, a dadza VC od reki.

    pzdr

  • 7. Data: 2002-04-20 15:51:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    Oraz jest to karta charge!

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-04-21 23:13:15
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > Oraz jest to karta charge!

    Co nie zmienia faktu że nie mam najmniejszych szans jej dostać.

    Marcin Lubojański
    ---