  • 1. Data: 2002-04-19 11:14:52
    Temat: Millennium - MilleKredyt DOM - fakty?
    Od: JR <r...@p...pl>

    witam

    przymierzam sie ww. kredytu, denominowanego do CHF.
    czy udalo sie komus taki kredyt dostac?
    czy moze sie wypowiedzic o procedurze i ew. klopotach?
    czy to prawda, ze po roku oprocentowanie nie wyglada juz tak dobrze?
    podobno pisza gdzies malymi literkami, ze "takie ladne" procenty sa
    tylko w pierwszym roku...

    pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2002-04-19 13:58:16
    Temat: Re: Millennium - MilleKredyt DOM - fakty?
    Od: "Lookas" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "JR" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy to prawda, ze po roku oprocentowanie nie wyglada juz tak dobrze?
    > podobno pisza gdzies malymi literkami, ze "takie ladne" procenty sa

    Ciekawe, ciekawe.... chetnie poslucham co maja do powiedzenia inni
    grupowicze, ktorzy takowy kredyt brali. Sam chyba wezme taki wlasnie w CHF w
    Millenium :)).

    Pozdro
    Lookas

  • 3. Data: 2002-04-19 21:26:39
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik JR <r...@p...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@4...com..
    .
> [...]
    > czy to prawda, ze po roku oprocentowanie nie wyglada juz tak dobrze?
    > podobno pisza gdzies malymi literkami, ze "takie ladne" procenty sa

    4,99% przez pierwsze 12 miesiecy. Ale to dotyczy Euro.
    W CHF nie ma takich problemow, a oprocentowanie uzaleznione jest od wkladu
    wlasnego. Zreszta w CHF oprocentowanie jest duzo korzystniejsze.
    pozdro
    AruBuru

  • 4. Data: 2002-04-22 05:25:47
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Fri, 19 Apr 2002 23:26:39 +0200, "AruBuru"
    <a...@p...comUSUN.pl> wrote:

    >4,99% przez pierwsze 12 miesiecy. Ale to dotyczy Euro.
    >W CHF nie ma takich problemow, a oprocentowanie uzaleznione jest od wkladu

    to zdjales mi kamin z serca :)
    wkladu wlasnego mam ponad 50%, wiec oprocentowanie wyglada zachecajaco
    :)

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-04-22 06:50:32
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Na dzisiaj warunki rzeczywiscie maja najkorzystniejsze. Niestety obsluga jest
    denna. Czas zalatwiania kredytu ok 2 miesiace. Wszystkie decyzje tylko w
    Warszawie a w oddziale tylko odbieraja dokumenty i jeszcze nie potrafa z gory
    powiedziec co jest potrzebne. Mimo suprprostej sprawy - refinansowanie kredytu
    nawracalem 3 razy aby wszystko skompletowac.
    Dla mnie to zaleta ale ostrzegam nieprzygotowanych. Przez caly czas splacania
    kredyt musi byc ubezpieczony (oferują w PZU ubezpieczenie grupowe, ktore
    zapewnia splacenie kredytu na wypadek smierci kredytobiorcy lub utraty
    zdolnosci do pracy. 100 kPLN = ok 140 PLN/miesiac za ubezpieczenie). Honoruja
    juz zawarte ubezpieczenia grupowe i III filaru, ale te nie zapewniają splaty
    kredy gdy kredytobiorca zyje.
    Dla ryzykantow jedyny znany mi bank, ktory nie wymaga cesji ubezpieczenia na
    zycie to BPHPBK, ale tam jest marza 2 razy wyzsza. Moze ktos zna inne banki,
    ktore nie wymagaja cesji ubezpieczenia na zycie?

  • 6. Data: 2002-04-22 07:29:22
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik JR <r...@p...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:h...@4...com..
    .

    > wkladu wlasnego mam ponad 50%, wiec oprocentowanie wyglada zachecajaco
    > :)

    To jezeli sie nie myle to w tej sytuacji w CHF oprocentowanie wynosi 3,83%.
    pzdr
    AruBuru

  • 7. Data: 2002-04-22 07:33:45
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Na dzisiaj warunki rzeczywiscie maja najkorzystniejsze. Niestety obsluga
    jest
    > denna. Czas zalatwiania kredytu ok 2 miesiace.
    Zalezy, spotkalem sie z dwoma przypadkami rozpatrywanymi ok 2 tygodnie. Moze
    dlatego, ze w Twoim przypadku trzeba bylo donosic te dokumenty to sprawa
    wydluzyla sie az do 2 miesiecy.

    >Wszystkie decyzje tylko w Warszawie
    ? Chyba to zalezy od tego w jakim regionie lezy oddzial. Niektore oddzialy
    wspominaja cos o Katowicach...

> [...]
    kredytobiorcy lub utraty
    > zdolnosci do pracy. 100 kPLN = ok 140 PLN/miesiac za ubezpieczenie).
    TO ZALEZY OD WIEKU!!! Jezeli masz np. 25 lat skladka przy takiej sumie
    bedzie wynosila okolo 25 zl/miesiecznie!!! Im jestes mlodszy tym lepiej, a
    wiadomo, ze potem skladka maleje, bo placi sie ja od sumy do splaty, a
    kazdego roku bedzie tego mniej.
    BTW uwazam, ze takie ubezpieczenie to dobra rzecz. Ciezko przewidziec co
    stanie sie w ciagu np. 20 lat. A tutaj jezeli szlag Cie trafi albo nie
    bedziesz mogl pracowac to kredyt jest splacany w calosci z ubezpieczenia.
    pzdr
    AruBuru

  • 8. Data: 2002-04-22 07:57:25
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Mon, 22 Apr 2002 09:29:22 +0200, "AruBuru"
    <a...@p...comUSUN.pl> wrote:

    >To jezeli sie nie myle to w tej sytuacji w CHF oprocentowanie wynosi 3,83%.

    zbyt piekne... to musi byc sen ;)
    jeszcze zebym go tylko dostal :-/

    Rysiek

  • 9. Data: 2002-04-22 18:24:14
    Od: "Filo" <F...@t...pl>

    Ale Wszyscy pamietaja, ze oferuja tylko splate równych rat ? i efektywne
    oprocentowanie wyglada inaczej !

    Pzdr, Filo.

  • 10. Data: 2002-04-23 05:33:23
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Ale Wszyscy pamietaja, ze oferuja tylko splate równych rat ? i efektywne
    > oprocentowanie wyglada inaczej !

    Efektywne oprocentowanie nie zalezy od formy splat. Jezeli przy ratach równych
    (annuitetowych) chce zaplacic tyle samo odsetek co przy ratach malejacych
    (stala wysokosc rat kapitalowych i splata rzeczywistych odsetek) to wystarczy
    zadeklarowac wyzsza rate annuitetowa i automatycznie krotszy termin splaty
    calosci kredytu. Jezeli takie rozwiazanie jest niemozliwe ze wzgledow
    finansowych to na drugi sposob splaty po prostu mnie nie stac bo pierwsza rata
    w systemie rat malejacych jest zwykle duzo wyzsza niz rata annuitetowa :-))