  • 1. Data: 2002-04-19 10:34:42
    Temat: Kredyt w eKoncie - ciekawostka
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Czesc.

    Wlasnie dostalem kredyt w eKoncie i stalo sie cos bardzo ciekawego, cos co
    mnie zaskoczylo, ale w sumie wydaje sie dosc logiczne. Wiec gdy dzis rano
    sprawdzalem przez siec swoj stan konta czy juz przyznany mi kredyt figuruje
    na rachunku, okazalo sie, ze przy okazji pobrania 50PLN prowizji naliczyli
    mi odsetki za pieniadze, ktore mialem na eKoncie od poczatku miesiaca do
    dzis. Przy okazji nie pobrali belkowego, ale byly to grosiki wiec chyba
    normalne.

    Teraz tak mysle nad tym, jest to chyba rodzaj grubej kreski majacy na celu
    zachowac jako taka przejrzystosc w stanie rachunku. Jestem teraz jeszcze
    ciekaw jak beda obliczac odsetki za wykorzystany kredyt i odsetki od srodkow
    na koncie - pewnie mnie nie zaskocza i beda dwie pozycje, jedna na plus a
    druga na minus. :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-19 10:49:18
    Temat: Re: Kredyt w eKoncie - ciekawostka
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi odsetki za pieniadze, ktore mialem na eKoncie od poczatku miesiaca do
    > dzis. Przy okazji nie pobrali belkowego, ale byly to grosiki wiec chyba

    W jaki sposób widzisz kredyt, czy poprzez zwiększone środki dostępne :-).

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 3. Data: 2002-04-19 11:04:01
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Tak samo jest w Multi - podliczaja odestki, belke, przelewaja do nikad
    srodki z rachunku, zamykaja rachunek, otwieraja rachunek z kredytem
    i z nikad przelewem poracaja srodki sprzed calej zamkniecia.

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 4. Data: 2002-04-19 11:15:01
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób widzisz kredyt, czy poprzez zwiększone środki dostępne :-).

    Dokladnie. Dostepne srodki sa powiekszone o wartosc kredytu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-04-19 11:16:00
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo jest w Multi - podliczaja odestki, belke, przelewaja do nikad
    > srodki z rachunku, zamykaja rachunek, otwieraja rachunek z kredytem
    > i z nikad przelewem poracaja srodki sprzed calej zamkniecia.

    Faktycznie, przeanalizowalem liste operacji i tak jest. Ale lubia zabawy z
    liczbami :-))))

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia