  • 1. Data: 2002-02-09 17:08:37
    Temat: Wypukła karta z Multi....
    Od: "LEGATO" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy karta wypukła w Multibanku umożliwia
    płacenie w terminalach np. Polcardu bez autoryzacji ? Pracownik obsługi w
    oddziale zasugerował, że autoryzacja odbywa się zawsze - tylko nie wiem, czy
    mu nie chodziło o autoryzację 'zastępczą' jaką dają np. terminale WBK....

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-02-09 17:39:31
    Temat: Re: Wypukła karta z Multi....
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 18:08:37 +0100, "LEGATO" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >
    > czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy karta wypukła w Multibanku umożliwia
    >płacenie w terminalach np. Polcardu bez autoryzacji ?

    Oczywiscie, tak jak kazda wypukla VC. Oczywiscie to czy transakcja
    pojdzie offline w danym przypadku zalezy od wielu czynnikow
    (niezwiazanych z sama karta konkretnego banku)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl