  • 1. Data: 2013-01-09 00:49:19
    Temat: cashback od sync i dotpay
    Od: ryba <s...@g...com>

    Zamierzam opłacić wakacje u touroperatora, i w zw. z tym pytanie- jak to w końcu jest
    z cashback od synka przy płatności przelewem przez dotpay, jest on naliczany czy nie?
    na nie- bo niby usługi dotpay mają kod MCC=8999 i przez to się nie kwalifikuje,
    zrodlo: http://goo.gl/0MjtH
    na tak- wypowiedź pracownika banku sugeruje że zapłata przez dotpay nie musi mieć
    MCC=8999 http://goo.gl/9fcbn
    Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?

  • 2. Data: 2013-01-09 01:03:16
    Temat: Re: cashback od sync i dotpay
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-01-09 00:49, ryba pisze:
> [...]
    MCC=8999 http://goo.gl/9fcbn
    > Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?

    Rezerwację wakacji opłaciłem kartą Synkową za pośrednictwem PayU -
    wskoczył MCC 4722, także czekam na zwrocik :)
    ps. nie polecam przelewu, gdyż pozbawiasz sie chargeback'u :)

  • 3. Data: 2013-01-09 01:44:30
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 01:03, AdIk pisze:
    > wskoczył MCC 4722

    jak to sprawdzasz?

  • 4. Data: 2013-01-09 11:14:18
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    a jak jest z paypalem?
    Jest zwrot?

  • 5. Data: 2013-01-09 12:34:52
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:14, Zyga pisze:
    > a jak jest z paypalem?
    > Jest zwrot?

    doprecyzuję że chodzi o płatność za zakupy na ebay.de

  • 6. Data: 2013-01-09 15:49:07
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-01-09 01:44, Jasio pisze:

    > jak to sprawdzasz?
    w tytule platnosci sa 4 cyferki (po rozliczeniu)
    przykladzik:
    Tytul platnosci: "Transakcja kartą debetową;obciążenie 4722 POL WARSZAWA
    NAZWA_BIURA_PODROZY"

  • 7. Data: 2013-01-09 17:47:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 09.01.2013 00:49, ryba wrote:
> [...]
    MCC=8999 http://goo.gl/9fcbn
    > Macie jakies doswiadczenia w tym temacie?

    Pay-by-link dziala. Wyjasnili to przeciez w drugim linku. MCC cie nie
    obchodzi w tym wypadku. "Płace z Alior Sync" albo "Alior Sync" w dotpayu
    nie ma nic wspolnego z karta i zwrot bedzie.

  • 8. Data: 2013-01-09 18:06:26
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-09 17:47, neoniusz napisał(a):
> [...]
    tym wypadku. "Płace z Alior Sync" albo "Alior Sync" w dotpayu nie ma nic wspolnego z

    A punkt §56.6. z pliku https://static.sync.pl/attachment/Regulamin_Uslug_Al
    ior_Sync.pdf:

    "6. Punkty premiowe nie są naliczane od płatności Płacę z Alior Sync w punktach
    posługujących się kodami MCC, o których mowa w ust. 4 i 5."

    Oraz punkty 4 i 5:

    "4. Punkty premiowe nie są naliczane od Operacji kartą w punktach posiadających:
    a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz zakłady
    bukmacherskie i im podobne,
    b. MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi
    kodami MCC, o ile płatność
    zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niS Polska),
    c. MCC równy 4111, określający m.in. usługi transportowe,
    d. MCC równy 6012, określający instytucje finansowe,
    e. MCC równy 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    f. MCC równy 6051, określający przekazy pienięSne w instytucjach finansowych,
    g. MCC równy 4829, określający internetowe przekazy pienięSne.
    5. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy za
    pośrednictwem Bankowości Internetowej.
    Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje od daty
    wskazanej przez Bank w powiadomieniu."

    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2013-01-10 00:47:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 09.01.2013 18:06, TrzyLinie wrote:

> [...]
    >
    > "6. Punkty premiowe nie są naliczane od płatności Płacę z Alior Sync w
    > punktach posługujących się kodami MCC, o których mowa w ust. 4 i 5."

    A w jaki sposob to ustala jesli to przelew wewnetrzny?

    A tak BTW, to w pierwszym poscie w pierwszym linku z bankiera jest
    powazny blad merytoryczny - Dialcom24 to nie Dotpay tylko Przelewy24.
    Pewnie po pijaku ktos pisal.

  • 10. Data: 2013-01-10 05:35:03
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-10 00:47, neoniusz napisał(a):
    ior_Sync.pdf:

    > A w jaki sposob to ustala jesli to przelew wewnetrzny?

    Ja nie wiem, podejrzewam, że ma swojego widzimisia w tej sprawie :-/

    --
    TrzyLinie