  • 21. Data: 2018-11-26 22:17:38
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:34:58 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > GNB takie dawał, nawet były takie co saldo wyświetlają ;-)

    getout czy idea?
    Tzn. przezroczyste?
    Te idei to chyba nadal można dostać - tyle że są z przezroczystego plastiku, ale mają
    takie kolorowe kwadraty. A ta z N26 ma tylko pasek magnetyczny (ale to tylko z jednej
    strony, od drugiej widać całą cewkę) i numery na czarno podmalowane (jest wypukła).
    Zaś w getoucie tą z wyświetlaczem (ale przezroczysta nie jest) chyba nadal można
    dostać za 50zł - przynajmniej ostatnio w TOiP widziałem.

  • 22. Data: 2018-11-27 08:36:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Zaś w getoucie tą z wyświetlaczem (ale przezroczysta nie jest) chyba nadal można
    dostać za 50zł - przynajmniej ostatnio w TOiP widziałem.

    tak jak piszesz, GNB miał (ma?) takie z wyświetlaczem za 50 zł, a Idea
    przezroczyste, ale bez dodatkowych ficzerów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2018-11-27 08:38:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale to nie o to chodzi, żeby więcej wydać, tylko o to, żeby dostać zwrot za
    robienie tego samego co zwykle.
    > Np. od grudnia mam do "obrobienia" zwroty z mille i bgż - można kazać żonie płacić
    inną kartą i gotowe - no, jedynie kasę na koncie zapewnić.
    > Ale żeby blikiem płaciła to musi mieć porządną zachętę - za 2% to by mi się nie
    chciało jej uczyć tego, ale za 5% to już co innego.
    > A biedronek jest o tyle dobry, że tam kupujemy.
    > Póki nie obsługiwał kart, karty nie miałem.
    > Póki nie obsługiwał blika, promocje "blikowe" miały sens tylko wtedy, gdy
    wystarczał zakup biletu 3-miesięcznego.
    > Bo do netu jednak karta i chargeback, śpi się spokojniej.

    no przecież o tym właśnie piszę, nie wydaję setek pln aby dostać
    "czy dychy"

    zwyczajnie zamiast zapłacić standardowo kartą wybieram blik, a jak
    korzystam z bankomatów (b.rzadko) to już wcale mi się karty nie chce szukać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2018-11-27 09:10:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"?
    > Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
    > Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla
    mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

    Nie jestem zbieraczem kart ale kiedyś potrzebowałem pożyczyć kasę.
    Wyszło na to że jak będę premium to dostanę lepsze warunki.
    Premium polegało na tym że musiał być odpowiedni obrót na koncie.
    A to jak Dawid napisał można robić poleceniem stałym.
    Chociaż moja żona woli sobie sama ustawiać.

    Minusem jest to że jak jesteś premium w PKO to musisz się wcześniej umówić.
    NIe możesz po prostu podejść.
    Tzn możesz ale nie wiesz kiedy Cię obsłużą bo konsultant może być z kimś umówiony.

  • 25. Data: 2018-11-27 10:34:41
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Thursday, November 22, 2018 at 2:31:03 PM UTC+1, RobertS wrote:
    > swego czasu była w Mille promocja, 2% zwrotu za transakcje kartą i 5% za
    > BLIKi...łącznie do przytulenia 30+30 = 60 zł/m-c przez 6 m-cy
    >
    > promocji już nie ma, ale wystarczy złożyć dyspozycję zamknięcia konta
    > (jeżeli ktoś tam ma) i po 2-3 tygodniach dzwonią z c-li, aby zapytać o
    > przyczynę
    >
    > pogadałem chwilę z gościem i w zamian za niezamykanie konta od 1.12 mam
    > kolejny okres promocyjny ;-)

    Faktycznie, zadzwonili po godzinie od wyklikania zamkniecia konta :D Dzieki! :)

  • 26. Data: 2018-11-27 13:33:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 13:16:07 UTC+1 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:

    >A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"?
    >Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
    >Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie
    >znaczenie? Bo dla mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

    Na niektorych ludzi to dziala :-)

    A inni ... moze im nie przeszkadza ze obsluza ich tylko w niektorych
    placowkach, bo im pasująca pasuje, a kanapy tam mieksze i kawa czeka
    na klienta :-)
    I nie przeszkadza, ze trzeba sie umowic - sie umawia i jest sie
    obsluzonym, a nie czeka godzinami :-)

    >Oj tam oj tam. Rozpisałeś się a ciągle mnie nie przekonałeś że warto
    >posiadać 17kart (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13
    >instytucji.
    >Ą że to grupa dyskusyjna to pozwól że od czasu do czasu coś tu
    >naskrobie.

    Jak rozumiem - nie za darmo tych 17 kart wzial :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-11-27 22:00:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-27 o 10:34, neoniusz pisze:

    > Faktycznie, zadzwonili po godzinie od wyklikania zamkniecia konta :D Dzieki! :)

    to u mnie trwało to kilka tygodni (zanim zadzwonili), z tym że złożyłem
    dyspozycję w placówce (jeszcze musieli mi odpiąć od konta KK)

    i też masz nową promocję 2x30 zł/m-c przez kolejne 6 m-cy od 1.12?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2018-11-28 21:28:07
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Tuesday, November 27, 2018 at 10:00:48 PM UTC+1, RobertS wrote:

    > to u mnie trwało to kilka tygodni (zanim zadzwonili), z tym że złożyłem
    > dyspozycję w placówce (jeszcze musieli mi odpiąć od konta KK)
    >
    > i też masz nową promocję 2x30 zł/m-c przez kolejne 6 m-cy od 1.12?

    Tak, dokladnie ta promocja od 01.12, 2% za karte i 5% za blik. Poczatkowo pani
    proponowala tylko zwolnienie z oplat za konto/karte na pol roku, ale jak
    powiedzielem, ze mnie to nie przekonuje to dorzucila bez wahania moneyback.

  • 29. Data: 2018-11-29 12:16:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 21:28, neoniusz pisze:

> [...]
    powiedzielem, ze mnie to nie przekonuje to dorzucila bez wahania moneyback.

    benzyna niby droga, ale można sobie zrobić takie combo:

    1. wyrobić kartę (prepaid) CircleK na firmę, jest taniej 5 gr na litrze,
    2. oczywiście ww. kartę doładowujemy płacąc kartą z Mille (2% do nas
    wróci, szkoda że nie można blikiem, a może można tylko nie doczytałem?)

    i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł

    tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2018-11-29 14:34:32
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Thursday, November 29, 2018 at 12:16:17 PM UTC+1, RobertS wrote:

> [...]
    >
    > i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł
    >
    > tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

    Ja to tankuje tylko na marketowych :)
    BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec
    aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest
    szansa zeby wynegocjowac za free?