eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimoneyback w Mille › Re: moneyback w Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <pt6b2l$67$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <a...@g...com>
    <pt6ur2$a2a$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <e...@g...com>
    <2...@g...com>
    <1...@g...com>
    <4...@g...com>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Subject: Re: moneyback w Mille
    Date: Tue, 27 Nov 2018 13:33:56 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 44
    Message-ID: <5bfd39ea$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.182.231
    X-Trace: 1543322091 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 498 83.26.182.231:52287
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3403
    X-Received-Body-CRC: 3408655322
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639027
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ed58c19a-d61a-44e2-96eb-4e68b2351714@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 13:16:07 UTC+1 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:
    >> Tutaj bowiem nie pomoże nawet bycie klientem "premium" (o co
    >> nietrudno, w większości banków wystarczy ping-pong 10k/mc - więc
    >> inwestując w to 1000zł można mieć dwa takie konta, a ping-pong
    >> załatwiają zlecenia stałe ;)
    >>- np. taki ing zapytany o ofertę premium w poczcie ST odsyła na
    >>infolinię - i to na zwykła, a nie na premium.
    >>A będąc klientem "premium" w PKO z większości placówek zrobisz "w
    >>tył zwrot" - "pan jest klientem premium, a my tutaj tylko zwykłych
    >>obsługujemy"...

    >A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"?
    >Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
    >Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie
    >znaczenie? Bo dla mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

    Na niektorych ludzi to dziala :-)

    A inni ... moze im nie przeszkadza ze obsluza ich tylko w niektorych
    placowkach, bo im pasująca pasuje, a kanapy tam mieksze i kawa czeka
    na klienta :-)
    I nie przeszkadza, ze trzeba sie umowic - sie umawia i jest sie
    obsluzonym, a nie czeka godzinami :-)

    >> Bo wciąż też nie potrafię zrozumieć, jakie to jest szanowanie
    >> swojego czasu, gdy czyta się grupę dyskusyjną i nie wyciąga z tego
    >> żadnych korzyści. Czysta strata czasu. >Choć może to po prostu
    >> hobby - tak samo jak wyjadanie wisienek. Należy tylko sobie zdać
    >> sprawę z różnicy między słowami "musieć" i "móc" - bo bez tego
    >> wychodzi trollowanie.

    >Oj tam oj tam. Rozpisałeś się a ciągle mnie nie przekonałeś że warto
    >posiadać 17kart (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13
    >instytucji.
    >Ą że to grupa dyskusyjna to pozwól że od czasu do czasu coś tu
    >naskrobie.

    Jak rozumiem - nie za darmo tych 17 kart wzial :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1