  • 1. Data: 2003-11-05 18:40:14
    Temat: [millennium] zakladanie konta
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Witam

    Zalozylem dzisiaj millekonto student, obsluga bardzo mila, jednak conajmniej
    raz wprowadzono mnie w blad. Nie chcialem karty VE do konta, jednak wmowiono
    mi, ze jest ona obowiazkowa i nie mozna z niej zrezygnowac, po pozniejszej
    konsultacji z infolinia okazalo sie, ze jednak obowiazkowa ona nie jest.
    Konto zakladalem, tylko i wylacznie, aby moc ubiegac sie o karte kredytowa,
    wiec VE do niczego mi niepotrzebna (a portfel i tak mam juz od nich za
    bardzo wypachany, jakby to bylo maestro, to moze jeszcze bym sie skusil ;).
    Mialem takze wzieta z innego oddzialu ulotke, o 50% oplacie za wydanie KK,
    jesli zalozy sie lokate na min 3000pln, jednak Pan bankier, powiedzial, ze
    juz dawno ta promocja nie obowiazuje, wie ktos moze jak jest naprawde??, bo
    w innym oddziale dzien wczesniej twierdzieli, ze jak najbardziej obowiazuje.
    Wogole kazdy tam mowi co innego. Na infolini powiedziano, ze KK pod lokaty
    uzyskac nie mozna, mozna jedynie za jej pomoca podwyzszyc sobie limit.

    pozdr. Michal