  • 1. Data: 2002-02-20 19:40:21
    Temat: BSK i III sesja
    Od: PeteVine <d...@f...onet.pl>

    Kiedyś zlecenia na III sesję w BSK online można było składać do 14:30,
    natomiast już dwa razy w ciągu ostatnich kilku dni przelew zlecony
    przed godziną 14-tą został zaksięgowany w mbanku następnego dnia.
    Czy była gdzieś informacja o zmianach czy to tylko chwilowe pokłosie
    niedawnej modernizacji?
    --

    PeteVine
    Miasto Plusa (www.miastoplusa.pl)

  • 2. Data: 2002-02-20 19:53:18
    Temat: Re: BSK i III sesja
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    PeteVine napisal:
> [...]
    > przed godziną 14-tą został zaksięgowany w mbanku następnego dnia.
    > Czy była gdzieś informacja o zmianach czy to tylko chwilowe pokłosie

    Kilka dni temu widzialem w jednym z lodzkich stareo informacje,
    wskazujaca na godzine 11.00 jako deadline w ING Banku Slaskim dla
    przelewow wychodzacych w danym dniu.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-20 20:27:46
    Od: "TomEr" <t...@n...pl>

    na ostatnim zebraniu zarzadu Slaski zrezygnowal z 3 sesji elixiru :(((

    pzdr
    TomEr

  • 4. Data: 2002-02-21 08:19:19
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomEr" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > na ostatnim zebraniu zarzadu Slaski zrezygnowal z 3 sesji elixiru :(((

    to pewne ?
    chca zatrzymac jak najwiecej pieniedzy u siebie - chociaz przez noc..?
    Oj BSK - chyba zbliza sie czas rozstania...

    D.

  • 5. Data: 2002-02-21 09:22:49
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > przed godziną 14-tą został zaksięgowany w mbanku następnego dnia.

    to chyba prawidlowo. przelewy przychodzace 3-cia sesja sa ksiegowane nastepnego
    dnia rano. inna sprawa, z jaka data waluty.

  • 6. Data: 2002-02-21 09:55:43
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to chyba prawidlowo. przelewy przychodzace 3-cia sesja sa ksiegowane
    nastepnego
    > dnia rano. inna sprawa, z jaka data waluty.

    wlasnie ze nieprawidlowo. Kazdy PORZADNY bank ksieguje przelew wtedy gdy go
    dostaje a nie nastepnego dnia. mBank (jest porzadny) ksieguje III sesje w
    dniu III sesji a nie nastepnego dnia. Jesli wiec pieniadze splynely
    nastepnego dnia do mBanku tzn. ze BSK nie wypuscil przelewu III sesja a
    dopiero w nastepnym dniu. ING BSK jest wiec nie fair w stosunku nie tylko do
    zlecen przychodzacych III sesja (ksieguje je nastepnego dnia) ale i w
    stosunku do zlecen wychodzacych (ksieguje je pewnie w dniu zlecenia a wysyla
    nastepnego dnia). Tego typu praktyki tylko beda odstraszac klientow. Jezeli
    dodac do tego wzrost oplat za prowadzenie konta od marca to kiepsko widze
    przyszlosc ING BSK w dziedzinie bankowosci detalicznej...

    D.

  • 7. Data: 2002-02-21 11:26:31
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to chyba prawidlowo. przelewy przychodzace 3-cia sesja sa ksiegowane
    nastepnego
    > dnia rano. inna sprawa, z jaka data waluty.

    Chyba nie.
    W wielu oddziałach księguje się do bólu, a potem wychodzi z pracy.

  • 8. Data: 2002-02-21 13:04:51
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    > W wielu oddziałach księguje się do bólu, a potem wychodzi z pracy.

    Zastanawia mnie jak ksiegowane sa przelewy przychodzace. Czy ktos je
    wklepuje, przelew po przelewie czy jest to proces automatyczny? Ktos wie?

  • 9. Data: 2002-02-21 13:59:04
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawia mnie jak ksiegowane sa przelewy przychodzace. Czy ktos je
    > wklepuje, przelew po przelewie czy jest to proces automatyczny? Ktos wie?

    To zależy.
    Często wklepuje się przelew po przelewie, sprawdza i zatwierdza, ale IT
    wkracza i automatyzuje :).

    p.s. Nie pracuję w banku.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-02-21 15:56:18
    Od: PeteVine <d...@f...onet.pl>

    On 21 Feb 2002 10:22:49 +0100, <e...@p...onet.pl> tremente scripsit
    manu:

    >to chyba prawidlowo. przelewy przychodzace 3-cia sesja sa ksiegowane nastepnego
    >dnia rano. inna sprawa, z jaka data waluty.

    Jeśli byłoby prawidłowo to nie wiesz po co pisałbym tego posta?