  • 1. Data: 2006-10-10 07:22:18
    Temat: millenet - też wam się ślimaczy?
    Od: m...@g...com

    Witam

    Czy wam też się millenet ślimaczy niesamowicie? U mnie każda operacja trwa
    od 2 do 15 minut, i się zastanawiam czy dzwonić do nich z pretensjami czy
    to tylko specyfika mojego podłączenia do sieci :)

    p. m.

  • 2. Data: 2006-10-10 08:13:19
    Temat: Re: millenet - też wam się ślimaczy?
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > od 2 do 15 minut, i się zastanawiam czy dzwonić do nich z pretensjami czy
    > to tylko specyfika mojego podłączenia do sieci :)

    Daj im spokoj, i tak mają wszystko gdzieś.
    Wczoraj robilem przelwy i chodzila albo nie. Przelewu tak naprawde nie
    potwierdzilem bo po wpisaniu hasła wypiął się na mnie ale i tak przelwe
    poszedł.
    Mają chyba jakiś studentów na zleceniach jako informatyków.
    Ichszy millenet to porazka.

  • 3. Data: 2006-10-10 09:22:51
    Od: m...@g...com

    Kmail wrote:

> [...]
    > poszedł.
    > Mają chyba jakiś studentów na zleceniach jako informatyków.

    Chyba czytają tą listę, bo zaraz po napisaniu tego posta zaczęło prawie
    wszystko chodzić (z wyjątkiem dodawania odbiorcy na podstawie przelewu
    które kończyło się "wystąpił ogólny błąd o kodzie **" :)

    p. m.