  • 1. Data: 2006-10-10 00:27:06
    Temat: Gdzie dzisiaj najtaniej przelew SWIFT (IBAN) do kraju EU?
    Od: tester <t...@t...tester>

    Witam!

    Gdzie i jak najtaniej dziś można zrobić przelew SWIFT w walucie EURO do
    kraju UE zwanego Austrią?

  • 2. Data: 2006-10-10 05:31:29
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Gdzie i jak najtaniej dziś można zrobić przelew SWIFT w walucie EURO do
    > kraju UE zwanego Austrią?

    W banku zwanym Citibankiem - za darmo (o ile masz tam konto)

  • 3. Data: 2006-10-10 13:06:06
    Od: " wbmw" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tommeck <t...@g...pl> napisał(a):

    > W banku zwanym Citibankiem - za darmo (o ile masz tam konto)

    Ja wysyłam z walutyonline.pl stała opłata 19zł

  • 4. Data: 2006-10-11 17:59:32
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    wbmw napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ja wysyłam z walutyonline.pl stała opłata 19zł

    U mnie aktywne jest tylko Strona główna a
    Usługi, Reguły, Cennik, Profil, Zamówienia, Kontakt nie...
    cos skopane w przeglądarce (Firefox) czy trzeba konto założyć?

    Arek

  • 5. Data: 2006-10-11 20:35:35
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Kredyt Bank

  • 6. Data: 2006-10-17 17:53:13
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W banku zwanym Citibankiem - za darmo (o ile masz tam konto)

    w tabeli prowizji stoi : 1% 20-200 zł. Bardzo drogo.

  • 7. Data: 2006-10-18 18:44:46
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > w tabeli prowizji stoi : 1% 20-200 zł. Bardzo drogo.
    ale w promocji do konca roku jest 0, czyli bardzo tanio