  • 1. Data: 2006-10-09 17:00:26
    Temat: Re: Pytanie do specjalistów
    Od: l...@o...pl

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "super-zero" <b...@v...pl> napisał

    > Na 90% nie znajdzie pozostalych kont. Ile tego kredytu jest?
    >
    > Neko
    Z do splacenia z kosztami komornika i sądowymi jest ok 23,5 tys zł
    Niestety, kolega ma na kontach ok 15 tys i nie chce sie tego pozbyc
    odrazu, praca ktora teraz ma nie pozwala mu na spłate rat
    wyznaczonych przez komornika.
    Pieniadze "zchomikowane" sa dla jego syna.
    Konta ma: BZWBK - allekarta. mBank, Inteligo -US, Lukas Bank
    Kredyt zostal zaciagniety w Invest Banku
    Pozdrawiam serdeczni
    Łukasz