  • 11. Data: 2014-08-15 12:44:10
    Temat: Re: mbank: wyłączenie starego interfejsu we wrześniu 2014
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2014-08-15 10:38, MarcinF pisze:
    > Korzystasz aktualnie lub korzystałeś z nowego interfejsu?

    Ja też dostałem taki komunikat, a nie tykałem nowego interfejsu ani
    razu, ale [teoria spiskowa] od niedawna zacząłem się logować z Chrome.

  • 12. Data: 2014-08-16 11:30:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bylo do przewidzenia. W sumie do tego nowego g* sie przyzwyczailem ..
    > daje sie uzywac.

    Gdyby to było przedsiewziecie państwowe to pomyslałbym ze ktos wział
    lapówkę zeby zmienic najlepszy serwis na fejsbukowe cos...

  • 13. Data: 2014-08-16 19:33:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-14, Gof <g...@s...invalid> wrote:

    [...]

    > Jak wyłączą stary serwis, to przechodzę do getin. I tyle.

    Aleś sobie alternatywę wymyślił... ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2014-08-24 16:48:34
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Aleś sobie alternatywę wymyślił... ;)

    A masz lepszą?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2014-08-24 17:26:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-24, Gof <g...@s...invalid> wrote:

    [...]

    > A masz lepszą?

    No od banków Czarneckiego chyba wszystko jest lepsze ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2014-08-24 18:06:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > No od banków Czarneckiego chyba wszystko jest lepsze ;)

    Z wyjątkiem PeKaO?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-08-26 10:11:14
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > No od banków Czarneckiego chyba wszystko jest lepsze ;)

    Daj konkretny przykład :) Musi być dobry serwis internetowy.

  • 18. Data: 2014-08-26 10:43:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-26, Gof <g...@s...invalid> wrote:

    [...]

    > Daj konkretny przykład :) Musi być dobry serwis internetowy.

    Alior Bank (ten tradycyjny). BZWBK, Inteligo...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl