  • 1. Data: 2014-08-12 08:41:36
    Temat: Gdzie zaloze rachunki dodatkowe jednym kliknieciem?
    Od: w...@g...com

    Szukam banku gdzie to konta osobistego moge zalozyc dodatkowe rachunki z poziomu
    online.

  • 2. Data: 2014-08-12 10:32:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-08-12 08:41, w...@g...com pisze:
    > Szukam banku gdzie to konta osobistego moge zalozyc dodatkowe rachunki z poziomu
    online.

    mBank

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-08-12 16:37:04
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 2014-08-12 10:32, RobertS pisze:

    > mBank
    W Inteligo chyba też można.

    Pozdrawiam,
    Pit

  • 4. Data: 2014-08-12 16:47:35
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    zdecydowanie polecam Inteligo a odradzam mBank

    osoba z rodziny naklikała sobie rachunków w mBanku
    a można mieć 10 ekont i 1 izzy to była wzywana do
    banku (placówka w sąsiednim mieście) bo bankowcom
    pomyślało się że to dziwne i na podstawie jakiejś
    ustawy o zwalczaniu terroryzmu(!) poblokowali te
    rachunki. Miała sie stawić z dwoma dokumentami
    tożsamości bo ćwierćinteligentom z mbanku nie starcza
    jeden dokument (pewnie dla ich kaprysu nmiała sobie
    za ponad 100zł paszport wyrobić?!), obejrzeli ten
    dokument, nic nie powiedzieli, niby ok ("ma czekać
    na telefon") rachunków nie pozamykali, mimo że złożyła
    takie dyspozycje. Zamiast tego jest wzywana ponownie
    z tej samej ustawy antyterrorystycznej (co kompletnie
    nie ma sensu bo przecież lepszego dowodu im nie pokaże)

    na jednym z kont leży ukradzione przez bank (ściślej:
    zablokowane, ale to na jedno wychodzi, bo nie może
    korzystać z tych środków, które bank bezprawnie sobie
    przetrzymuje) kilkadziesiąt złotych.

    Dobrze że nie wpłaciła tam np. kilku tysięcy.

    osoba o której mowa w najdziwniejszym śnie nie mogła
    przypuszczać, że bank z licencją może wykazać się
    tak złodziejską mentalnością i postąpić w sposób
    tak zaprzeczający byciu "instytucją publicznego
    zaufania".

    tyle nerwów (i 10zł na przejazdy i 51zł ukradzione
    przez mbank) kosztowała osobę z rodziny "zachcianka"
    korzystania z więcej niż jednego rachunku bankowego

    a w Inteligo - ja mam naklikane kilka, tamta osoba
    też i jakoś nic nikomu nie ginie, nikt nas nie uważa
    za terrorystów - ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń

  • 5. Data: 2014-08-13 02:50:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 5...@g...co

[...]

    Najwyraźniej ta osoba nie zna przeciętnych/zwyczajnych
    przebojów mBanku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-08-13 13:02:55
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Najwyra�niej ta osoba nie zna przeci�tnych/zwyczajnych
    > przeboj�w mBanku. :)

    jeśli działania nieodpowiedzialne i wrogie klientowi
    są standardem mBanku, to tym bardziej należy autorowi
    wątku odradzić mBank oraz polecić przyjazne Inteligo

  • 7. Data: 2014-08-13 13:42:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    : są standardem mBanku, to tym bardziej należy autorowi
    : wątku odradzić mBank oraz polecić przyjazne Inteligo

    IMO -- jeśli w mBanku zadasz jedno pytanie 5 różnym
    osobom (mkiosk, mLinia, mCośtam, mWWW) mniej więcej
    w tym samym czasie -- dostaniesz 5 różnych odpowiedzi.

    To dom wariatów. :) Jedynie mają szybką obsługę kont
    via WWW -- co obecnie ,,ulepszyli'' nowym interfejsem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'