  • Data: 2005-10-02 18:37:16
    Temat: mbank - wyciąg z konta
    Od: "Wiesia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę o informację w jaki sposób można otrzymać w mbanku potwierdzony przez
    bank wyciąg z konta z ostatnich 6 miesięcy (potrzebny do kredytu w innym banku)
    Byłam w oddziale w Poznaniu gdzie powiedzieli że nie mogą wydrukować wyciągu
    bo... nie mają drukarki !!!

    Na infolini powidzili że należy zamówić i w ciągu 7 dni przesyałają pocztą.

    Tak też zrobiłam
    20 września zamówiłam wyciąg na infolini.
    22 września pobrali mi opłatę z konta.

    Niestety do dziś nie mam wyciągu i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy
    został nawet wysłany.

    Co mogę zrobić ??? Gdzie napisać, zadzownić ?

    Dodam że załatwienie takiego samego dokumentu w PKO BP zajeło mi 10 minut.

    Pozdrawiam
    Wiesia