  • Data: 2005-10-02 19:24:57
    Temat: Re: mbank - wyciąg z konta
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesia napisał(a):

    > Proszę o informację w jaki sposób można otrzymać w mbanku potwierdzony przez
    > bank wyciąg z konta z ostatnich 6 miesięcy (potrzebny do kredytu w innym banku)
    > Byłam w oddziale w Poznaniu gdzie powiedzieli że nie mogą wydrukować wyciągu
    > bo... nie mają drukarki !!!

    Normalka. Oni nie moga wydawac tego typu papierow.

    > Niestety do dziś nie mam wyciągu i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy
    > został nawet wysłany.

    Ja czekalem ponad 70 dni. Tzn. przyslali jeden papier szybko, ale z
    jakimis dziwnymi wyliczeniami (mniej wiecej 1/10 realnych wplywowo na
    konto). Wyjasnienie tej sprawy zabralo : reklamacje, nastepnie
    reklamacje od reklamacji oraz kolejna reklamacje.

    > Co mogę zrobić ??? Gdzie napisać, zadzownić ?

    Zalatwiac powazne sprawy w innym banku.

    --
    pozdrawiam
    Mithos