    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] % w mPlanie a kalkulator kredytowy
    Date: Fri, 23 May 2003 00:36:17 +0200

    Użytkownik wrote:

    > Ciągle jest to samo. Przynajmniej dla kredytów w PLN. Reklama od
    > 5,95% do 9% z ogonkiem. Spróbuj zmależć warunki, przy których
    > oprocentowanie jest w granicach 7% jak w innych bankach. Mi i wielu
    > innym na tej liście się nie udało. Standard to około 8% i wiecej.
    > Jeszcze raz z cała odpowiedzialnością stwierdzam.
    >
    > ***************
    > Kredyt mieszkaniowy w PLN w mBanku jest jednym z najdroższych na
    > rynku, zaś ich reklamą powinien zająć się URZĄD OCHRONY KONSUMENTA.
    > ***************

    Próbowałam skorzystać z kalkulatora i przy super-hiper warunkach (90 %
    wkładu, zero zobowiązań, duży majątek) nie zeszłam poniżej 7,95%.
    Tłumaczenie, że kalkulator nie został zaktualizowany uważam, za delikatnie
    mówiąc nie na miejscu.

    > PS. Gdyby podobną 'reklamę" prowadził np. KB byłbym pierwszy, który w
    > jeszcze bardziej zdecydowanych słowach obnażał by tego typu NIECNE
    > praktyki. mBank a ogólniej BRE powinien się po prostu wstydzić i
    > natychmiast wycofać tego typu reklamę. A oni mają jeszcze czelność
    > mówić o jakiś trudnościach technicznych i tego typu dyrdymałach.

    Dobrze,dobrze tensor :-) Wierzę Ci, że KB też byś piętnował ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn