  • 41. Data: 2004-02-26 13:19:25
    Temat: Re: mbank (nie o wprowadzeniu oplat...)
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    news:c1kc0a$f6f$1@news.onet.pl...

    > kwestia, że np. ja jak już płacę debetówką, to z powodu takiego sposobu
    > liczenia odsetek wybieram do płacenia guzika ;-) Czyli bank zachęca mnie w
    > ten sposób do używania ich karty ;-)

    Ja płacę serduszkiem z guzikiem. I Tobie też polecam. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 42. Data: 2004-02-26 13:27:21
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Chodziło mi o to, że zakładałeś, że oscylator w inteligo ma pewne
    > ograniczenie polegające na tym, że jest dzienny limit wypłat gotówki w
    > bankomacie.

    Nie pisałem konkretnie o Inteligo, tylko o pewnym Abstrakcyjnym Banku (jak już
    wcześniej wyjaśniałem). Przyjąłem pewne, jak mi się wydaje realistyczne,
    założenia. Nie znam dokładnie warunków w Inteligo. Dzięki za doprecyzowanie tego
    konkretnego przypadku.

    To ładnie z ich strony :-)

    Jacek

  • 43. Data: 2004-02-26 13:31:31
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Wyluzuj, uśmieszka na końcu nie widziałeś ? :-)

    A Ty perfidnie mojego wyciąłeś :-)

    Jacek

  • 44. Data: 2004-02-26 13:43:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > I jest. Zgodnie z regulaminem.

    Ale niezgodnie ze stanem faktycznym. Naliczane są odsetki od kwoty, która nie
    jest w banku, tylko u klienta w kieszeni.

    Było EOT, więc niech już będzie :-)

    Jacek

  • 45. Data: 2004-02-26 13:46:40
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek wrote:

    > Ale niezgodnie ze stanem faktycznym. Naliczane są odsetki od kwoty, która nie
    > jest w banku, tylko u klienta w kieszeni.
    A jak wg Ciebie powinny byc liczone pieniądze od kwoty zdeponowanej w
    bankomacie w sobotę wieczorem ?

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 46. Data: 2004-02-26 14:00:52
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A jak wg Ciebie powinny byc liczone pieniądze od kwoty zdeponowanej w
    > bankomacie w sobotę wieczorem ?

    A tu się zgodzę. To jest sprawa dyskusyjna.

    Jacek