  • 1. Data: 2004-02-24 09:48:40
    Temat: Co zrobic zeby bylo "za darmo"
    Od: "K" <k...@W...gazeta.pl>

    Temat dotyczy oczywiscie jedynego juz darmowego banku internetowego jaki
    pozostal na polskim rynku, chyba kazdy wie o jaki chodzi.
    Opisze tylko krotko jak ja zaczalem postepowac od wiadomo jakiego momentu.
    Ciagle mam konto w mBanku ale teraz trzymam tam tylko okolo 1kPLN i to tylko
    na przelewy na inne konta w mB a glownie do wyplat z Euronetu.
    Aktualnie glowne konto mam w VB i zeby wesprzec ich w filozofii bezplatnosci
    przenioslem tam wszystkie moje srodki coby sobie zarobili troche na "osadzie"
    a takaze uzywam tylko ich karty do wszelkich operacji bezgotowkowych na czym
    jak wiadomo bank tez zarabia. Gotowke jak juz pisalem wybieram karta
    wylacznie mBanku i tylko z Euronetu (chyba tylko raz zdazylo mi sie wyplacic
    gotowke karta VB -po prostu w miescie w ktorym bylem nie bylo Euronetu)
    Tak wiec jesli zalezy Wam na jak najdluzszej darmowosci w VB to:
    - trzymajcie tam wiekszosc Waszych pieniedzy (zreszta maja wyzsze
    oprocentowanie niz mB)
    - bezgotowkowo placcie tylko karta VB
    - do wyplat gotowkowych (Euronet) uzywajcie tylko karty mBanku chyba ze
    okolicznosci sa "przeciwne"

    Dzieki temu VB moze dlugo jeszcze pozostac darmowy...
    pzdr

  • 2. Data: 2004-02-24 09:56:00
    Temat: Re: Co zrobic zeby bylo "za darmo"
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki temu VB moze dlugo jeszcze pozostac darmowy...

    Złudzenia :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-02-24 10:10:57
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1f736$rhv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "K" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Złudzenia :-))
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    A może raczej brak znajomości realiów albo kryptoreklama ?

    PrzemB

  • 4. Data: 2004-02-24 10:11:10
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "K" <k...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Dzieki temu VB moze dlugo jeszcze pozostac darmowy...
    > pzdr

    LOL :))) To wszystko się robi coraz bardziej zabawne :))) Za niedługo
    niektórzy będą organizować zbiórki na rzecz niektórych banków :)

    A potem VW wprowadzi jakąś opłatę, źle rozpatrzy reklamację, cokolwiek - i
    będzie cięcie żył "Buuuuuuuu, zdradzili mnie, a ja byłem taki dobry" :)))

    pzdr
    KK

  • 5. Data: 2004-02-24 10:14:55
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik K napisał:

    > Dzieki temu VB moze dlugo jeszcze pozostac darmowy...
    > pzdr

    a swistak siedzi i pali to ze sreberka :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-02-24 10:20:34
    Od: sebol <l...@s...pl>

    K wrote:
    > Temat dotyczy oczywiscie jedynego juz darmowego banku internetowego jaki
    > pozostal na polskim rynku, chyba kazdy wie o jaki chodzi.

    chcialem zauwazyc ze czesc bankow marmurkowych staje na wysokosci
    zadania i od czasu do czasu tworzy promocje 0/0. Ja na przyklad pod
    koniec roku otworzylem pakiet zloty w fortisie - przelewy krajowe przez
    internet 0zl prowadzenie konta 0 zl, zlota karta za pol ceny. Pewnie jak
    sie skonczy promocja to w innym banku podobna otworza ;).

    --
    l...@s...pl

  • 7. Data: 2004-02-24 10:22:03
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Dzieki temu VB moze dlugo jeszcze pozostac darmowy...

    Jest czas siania i czas zniw.
    Zmieniles tylko pole, nie zasady.

    Nawiasem mowiac, zawsze smieszylo mnie identyfikowanie sie ludzi
    z mBankiem (lub jakimkolwiek innym) i te proby przekonania pozostalych
    o jego wyzszosci.

    Wszystkie instytucje nie majace w nazwie "charytatywna"
    dzialaja po to, aby zarabiac. Banki tez. Im szybciej to zrozumiesz
    tym mniej bolesne beda pozniejsze rozczarowania.

    pozdr
    MarcinP

  • 8. Data: 2004-02-24 10:27:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "K" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Aktualnie glowne konto mam w VB i zeby wesprzec ich w filozofii
    bezplatnosci

    Jak ja czytam o tej filozofii to mi się niedobrze robi. TO JEST BIZNES, nie
    stowarzyszenie, organizacja charytatywna, albo dobry wujek.

    Strach się bać, co będzie jak VW wprowadzi jakieś opłaty [a powinien
    chociażby za przelewy u konsultanta]. Zdrada filozofii, ideałów i w ogóle
    żydokomuna i cykliści.

    Obudźcie się, kapitalizm i wolny rynek mamy !

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 9. Data: 2004-02-24 10:27:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

  • 10. Data: 2004-02-24 10:38:04
    Od: "rafalw" <C...@i...pl>

> [...]
    > okolicznosci sa "przeciwne"
    >
    > Dzieki temu VB moze dlugo jeszcze pozostac darmowy...

    tak i jeszcze spluwajcie przez lewe ramie codziennie 7 razy :-))))

    ...a kota sasiadki zakopcie na rozdrozu