  • 1. Data: 2004-02-24 09:03:35
    Temat: Pekao i BRE razem?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    tak ciekawy jestem jakie szanse mialaby taka fuzyjka

    http://biznes.onet.pl/2,1151617,prasa.html

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 2. Data: 2004-02-24 12:25:13
    Temat: Re: Pekao i BRE razem?
    Od: a...@o...pl

    > tak ciekawy jestem jakie szanse mialaby taka fuzyjka
    Wcześniej czy później bedzie jakaś fuzja, myślę, że na początek ING z BZWBK.
    A tu jest dementi BRE i PEKAO.

    Informacje o fuzji to prasowa spekulacja - BRE Bank i Pekao
    (2004-02-24 11:38:00)

    Informacje o fuzji to prasowa spekulacja - BRE Bank i Pekao

    24.2.Warszawa(PAP) - Biura prasowe banku Pekao SA i BRE Banku
    oświadczyły we wtorek, że doniesienia "Parkietu" o rzekomych
    planach połączenia obu instytucji należy traktować wyłącznie jako
    spekulacje prasowe.

    "Informacje, które pojawiają się o rzekomej fuzji to czysta
    spekulacja. Wielokrotnie mówiliśmy, że obserwujemy rynek. Włoski
    akcjonariusz UniCredito Italiano też dodawał, że będzie aktywnie
    działał na polskim rynku" - powiedział PAP Robert Moreń, rzecznik
    Pekao SA.

    "Komentujemy to w kategorii sensacyjnej plotki, nie pierwszej, a
    doniesienia o różnych konfiguracjach powtarzają się co jakiś czas.
    I tak też należy traktować tę najnowszą" - dodał Paweł Wróbel,
    zastępca rzecznika prasowego BRE Banku.

    Wtorkowy "Parkiet" napisał, że menedżerowie banków Pekao SA i BRE
    Banku rozważają możliwość ewentualnego połączenia, a oba banki
    przeprowadzą analizę.

    Na początku lutego Generalny Inspektor Nadzoru Bankowego Wojciech
    Kwaśniak powiedział PAP w wywiadzie, że ten rok nie powinien
    przynieść poważniejszych zmian w sektorze bankowym, a fuzje i
    przejęcia nastąpią wyłącznie dzięki zmianom właścicielskim poza
    rynkiem polskim.

    Większościowy pakiet akcji BRE Banku posiada Commerzbank, a Pekao
    SA - UniCredito Italiano.

    We wtorek o godz. 11.30 akcja BRE Banku kosztowała 94,5 zł
    (spadek 1,15 proc. wobec poniedziałkowego zamknięcia), a Pekao SA
    118 zł (spadek 0,84 proc.). (PAP)