    From: "fredka" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank- kursy walut
    Date: Fri, 13 Apr 2007 09:05:46 +0200

    ten link własnie znam na pamięć- niestety ale nie aktualizują jej ze względu
    na godzinę tylko zmieniają raz dziennnie i podają kursy z 8
    potwierdzam ze mbank korzysta z kursów bre banku tymniemniej nie ma nigdzie
    kursu z 15

    pozdrawiam

    > Dnia Fri, 13 Apr 2007 06:45:03 +0000 (UTC),
    > osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    >
    > Poprawka: faktycznie są w archiwum.

    25,1#349

    > Strona BRE[1] z kursami walut
    > http://bre.com.pl/Serwis_Ekonomiczny/kursy_i_kwotowa
    nia/tabela_kursow_walut_bre_banku/

> [...]

    na godzinę tylko zmieniają raz dziennnie i podają kursy z 8
    potwierdzam ze mbank korzysta z kursów bre banku tymniemniej nie ma nigdzie
    kursów z 15

    pozdrawiam