    From: "mariusz_" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony
    Date: Fri, 2 Sep 2016 12:50:24 +0200

    Jestem w mbanku od 15 lat, miałem sporo kredytów, wszystkie terminowo
    spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys zł
    odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i
    otrzymałem kredyt..... 48 tys. Z pitów i zaświadczeń duże kwoty wychodza,
    juz nie chce wchodzić w szczegóły, ale w czasach kiedy tak wydzwaniaja,
    prosza o kredyt i ich stary dobry klient ten kredyt chce dostaje nawet nie
    połowe.

    Tak chciałem się wyżalić, teraz czasowy nie jestem ale jak tylko będe go
    miał trochę, zmieniam bank