  • 1. Data: 2016-09-02 12:50:24
    Temat: mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    Jestem w mbanku od 15 lat, miałem sporo kredytów, wszystkie terminowo
    spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys zł
    odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i
    otrzymałem kredyt..... 48 tys. Z pitów i zaświadczeń duże kwoty wychodza,
    juz nie chce wchodzić w szczegóły, ale w czasach kiedy tak wydzwaniaja,
    prosza o kredyt i ich stary dobry klient ten kredyt chce dostaje nawet nie
    połowe.

    Tak chciałem się wyżalić, teraz czasowy nie jestem ale jak tylko będe go
    miał trochę, zmieniam bank

  • 2. Data: 2016-09-02 17:01:14
    Temat: Re: mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariusz_" napisał w wiadomości
> [...]
    >wychodza, juz nie chce wchodzić w szczegóły, ale w czasach kiedy tak
    >wydzwaniaja, prosza o kredyt i ich stary dobry klient ten kredyt chce

    Od drugiej strony to podobnie wyglada - dyrektor ustala plan kredytow,
    a jak pracownik klienta chetnego znajdzie, to mu inny pracownik nie
    przyzna kredytu :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-09-02 18:12:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-02 o 12:50, mariusz_ pisze:
> [...]
    > spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys
    > zł odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i
    Odeślij im przelewem te pieniądze i odstąp od umowy kredytu.

    --
    animka

  • 4. Data: 2016-09-02 19:06:15
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2016-09-02 o 18:12, Animka pisze:
    > Odeślij im przelewem te pieniądze i odstąp od umowy kredytu.

    Odnawialny i odesłać pieniądze :P

  • 5. Data: 2016-09-02 19:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Tybusz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Odnawialny i odesłać pieniądze :P

    A jak to wyglada w BIK ?
    Bo moze nie odstepowac, tylko udac sie do innego banku, jak tam tez
    przydziela 48 tys, to juz razem 96 :-)

    No chyba, ze inny bank da wiecej - bo ta odnawialnosc w mbanku to
    kosztuje, o ile pamietam ...

    J.

  • 6. Data: 2016-09-02 19:51:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Sep 2016 12:50:24 +0200, w
    <57c95974$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>, "mariusz_" <m...@i...pl>
    napisał(-a):

    > spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys zł
    > odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i
    > otrzymałem kredyt..... 48 tys. Z pitów i zaświadczeń duże kwoty wychodza,

    mBank jest niemiecki, więc co im z tego, że oddasz im 110% jak za to odkupią
    sobie tylko 80% pożyczonych euro :)
    Idź do skoków :))

  • 7. Data: 2016-09-03 21:11:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57c9b2a5$0$12547$6...@n...neostrada.pl

    > Bo moze nie odstepowac, tylko udac sie do innego
    > banku, jak tam tez przydziela 48 tys, to juz razem 96 :-)

    Może lepiej skonsolidować?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 8. Data: 2016-09-04 08:48:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 września 2016 12:50:30 UTC+2 użytkownik mariusz_ napisał:
> [...]
    > spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys zł
    > odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i
    Widocznie zdolność na 48tys miałeś.
    >Z pitów i zaświadczeń duże kwoty wychodza,
    > juz nie chce wchodzić w szczegóły,
    Te szczególy dla analityków bankowych znaczenie mają
    >ale w czasach kiedy tak wydzwaniaja,
    > prosza o kredyt i ich stary dobry klient
    Marketing- często ci co dzwonią to nawet nie wiedzą czyś stary klient czy nowy
    ten kredyt chce dostaje nawet nie
    > połowe.
    > Tak chciałem się wyżalić, teraz czasowy nie jestem ale jak tylko będe go
    > miał trochę, zmieniam bank
    W tym innym może i dostaniesz te 100tys ale bardziej prawdopodobne że na powitanie
    24tys zaproponują;)