  • Data: 2016-09-04 08:48:56
    Temat: Re: mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 września 2016 12:50:30 UTC+2 użytkownik mariusz_ napisał:
    > Jestem w mbanku od 15 lat, miałem sporo kredytów, wszystkie terminowo
    > spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys zł
    > odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i
    > otrzymałem kredyt..... 48 tys.
    Widocznie zdolność na 48tys miałeś.
    >Z pitów i zaświadczeń duże kwoty wychodza,
    > juz nie chce wchodzić w szczegóły,
    Te szczególy dla analityków bankowych znaczenie mają
    >ale w czasach kiedy tak wydzwaniaja,
    > prosza o kredyt i ich stary dobry klient
    Marketing- często ci co dzwonią to nawet nie wiedzą czyś stary klient czy nowy
    ten kredyt chce dostaje nawet nie
    > połowe.
    > Tak chciałem się wyżalić, teraz czasowy nie jestem ale jak tylko będe go
    > miał trochę, zmieniam bank
    W tym innym może i dostaniesz te 100tys ale bardziej prawdopodobne że na powitanie
    24tys zaproponują;)