    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] komunikat - oferta
    Date: Wed, 21 Jan 2004 07:51:23 +0100

    Dnia Tue, 20 Jan 2004 13:56:18 +0100, gornik <g...@g...w.pl>
    napisał(a):

    >Chyba jeszcze nie było - właśnie coś takiego zobaczyłem u siebie w
    >komunikatach w mBanku:

    Moze troche obok tematu, ale jednak...

    Banki zaczynaja dosc intensywnie szukac chetnych na kredyt po prostu,
    kredyt dajacy mozliwosc uatrakcyjnienia lokat. Bo z tym zaczyna byc
    coraz gorzej, splaszcza sie ten swiatek ze az nieprzyjemnie...

    Ja otrzymalem podobna oferte, ale tylko posrednio z banku,
    bo z supermarketu, z Auchana. Do karty Auchana jest obligatoryjnie
    przypisany kredyt gotowkowy w wysokosci 20% przyznanego limitu
    kredytowego. I w uznaniu moich obrotow czy czego tam nie brano pod
    uwage, zwiekszono mi limit kredytu gotowkowego do 50%. Zwazywszy,
    ze sam limit jest w wysokosci 2x dochodow, to oznacza, ze od reki
    mozna dostac kredyt gotowkowy rowny miesiecznym dochodom klienta,
    kredyt stosunkowo nisko oplacany, zatem chyba dosc atrakcyjny.

    I to kredyt bez zadnych kwiatkow w rodzaju opisanego nizej w watku
    przez MM, ze po wypelnieniu wniosku kredytu nie przyznano. :-)))

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}