  • 1. Data: 2002-02-04 23:39:14
    Temat: [mbank] kolejność przelewów
    Od: "Kuba Wojtkowiak" <k...@p...onet.pl>

    witam
    był ostatnio wątek o kolejności wykonywania przelewów
    wewnętrznych/zewnętrznych, ale mi umknął...
    Czy nie jest czasem tak, że wewnętrzny (jak rozumiem, np. z ekonta na emax
    czy odwrotnie) jest wykonywany natychmiast? takie odniosłem wrażenie, ale
    moze to złudzenie... proszę o wyjaśnienie :)

    -qba
    -debiut na pbb :)

  • 2. Data: 2002-02-04 23:45:52
    Temat: Re: [mbank] kolejność przelewów
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Kuba Wojtkowiak" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > czy odwrotnie) jest wykonywany natychmiast? takie odniosłem wrażenie, ale
    > moze to złudzenie... proszę o wyjaśnienie :)

    Wszystko zależy od daty :-))

    - natychmiast
    albo
    - natychmiast po pólnocy
    / (1) eMAX -> eKonto, (2) eKonto -> innyBank /

    BAH

  • 3. Data: 2002-02-05 01:17:59
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "BAH" <b...@b...pl> wrote in message news:3c5f1cf2@news.vogel.pl...
    > Wszystko zależy od daty :-))
    >
    > - natychmiast
    > albo
    > - natychmiast po pólnocy
    > / (1) eMAX -> eKonto, (2) eKonto -> innyBank /

    No wiesz wszystko możesz zapętlić i gwarantuje ci że się któryś przelew
    nie wykona, wtedy będziesz mógł zadzwonić na mLinie i posłuchać miłego
    głosu.

    Proponuje taki mały test (wszystko ustawione z datą na jeden dzień)
    1) eMax2 -->eMax1
    2) eMax1 --> eKonto
    3) eKonto -->eMax2 :)))
    4) eMax2 --> eMax1
    5) eMax2 ---> izzyKonto (jak ktoś takie ma, a jak nie to spowrotem na
    eKonto)
    6) izzy (eKoto) --> zewnętrzny :)))))))

    I jak obstawiamy zakłady, w którym momencie się to wysypie ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-02-05 02:51:54
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message

    > No wiesz wszystko możesz zapętlić i gwarantuje ci że się któryś przelew
    > nie wykona, wtedy będziesz mógł zadzwonić na mLinie i posłuchać miłego
    > głosu.

    Wierzę dlatego podałem działającą kombinacje.

    - najpierw przelewy z eMAX (Bóg jeden wie czy eMax1 czy eMax2 :-))
    - następnie eKonto/izzyKonto (nie jestem izzy :-)) )

> [...]
    > 3) eKonto -->eMax2 :)))
    > 4) eMax2 --> eMax1
    > 5) eMax2 ---> izzyKonto (jak ktoś takie ma, a jak nie to spowrotem na

    3) na koniec

    > I jak obstawiamy zakłady, w którym momencie się to wysypie ?

    jak na każdym masz po 1000 zł a przelewasz po 10 zł, to masz szanse na
    sukces :-))

    Przecież nie chodzi o to by "wysypać" tylko by nie trzymać na eKoncie
    (inną ideologię można dorabiać :-)) )
    Zatem nie ma co za bardzo narzekać, bo przywrócą
    stan poprzedni (kasa ma być na eKoncie dzień wcześniej)
    i jeszcze na tym zarobią. ("nie drażnić bankiera" :-)) )

    BAH

    BAH

  • 5. Data: 2002-02-05 04:09:06
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    he he proponuje pl.biznes.banki.sleepless :)))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-02-05 14:41:52
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > eKonto)
    > 6) izzy (eKoto) --> zewnętrzny :)))))))
    >
    > I jak obstawiamy zakłady, w którym momencie się to wysypie ?

    Stanowczo powinni otwierac rachunki zrownowazonym umysłowo :)

    Wojtek