    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mbank]karta za podpis
    Date: Thu, 11 Aug 2005 13:33:16 +0200

    hejki
    dostalem taka oferte karty kredytowej VC.
    teraz cytaty ze strony mbanku:
    1)"nawet przez 54 dni możesz korzystać z nieoprocentowanego kredytu" - - nie
    moge sie tego doszukac w regulaminie:(

    2)"nie wymagamy spłaty całości zadłużenia po 54 dniach - wystarczy, że w
    podanym na wyciągu terminie spłacisz 5% wykorzystanego kredytu(minimum 30
    zł)."

    a w regulaminie ktory dostalem:
    par4 pkt 2:
    "termin splaty kredytu wynosi 12 mcy."

    nic nie jest wspomniane o tym ze musze co miesiac splacac minimalna kwote.
    po prostu odsetki beda ciagle naliczane. co mi daje wiec splata 5% co
    miesiac?po co? w regulaminie nie znalazlem zeby to bylo obligatoryjne.nawet
    jesli splace te 5% to przeciez od reszty (95%) bede i tak musial placic
    odsetki...

    ktos juz podpisal taka umowe? dali mi linie kredytowa na 1600 zl
    pzdr
    Anax