    Date: Thu, 11 Aug 2005 13:58:50 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank]karta za podpis

    Anax WRC wrote:

    > 1)"nawet przez 54 dni możesz korzystać z nieoprocentowanego kredytu" - - nie
    > moge sie tego doszukac w regulaminie:(

    rozdz. X, art. 1, pkt 1)

    > 2)"nie wymagamy spłaty całości zadłużenia po 54 dniach - wystarczy, że w
    > podanym na wyciągu terminie spłacisz 5% wykorzystanego kredytu(minimum 30
    > zł)."
    >
    > a w regulaminie ktory dostalem:
    > par4 pkt 2:
    > "termin splaty kredytu wynosi 12 mcy."

    hmm a jaki masz regulamin?
    bo ja "Regulamin wydawania i używania kart kredytowych w mBanku" obow.
    od 22.12.2004

    może mieszasz pojęcia karty kredytowej i kredytu odnawialnego (jak to
    nazwałeś linii kredytowej 1600zł)

    > nic nie jest wspomniane o tym ze musze co miesiac splacac minimalna kwote.
    > po prostu odsetki beda ciagle naliczane. co mi daje wiec splata 5% co
    > miesiac?po co? w regulaminie nie znalazlem zeby to bylo obligatoryjne.nawet
    > jesli splace te 5% to przeciez od reszty (95%) bede i tak musial placic
    > odsetki...

    w przypadku karty - musisz spłacać 100% po to żeby nie naliczyli odsetek
    (to "do 54 dni" właśnie) a przynajmniej 5% żeby nie liczyli kar.

    natomiast w przypadku kredytu odnawialnego możesz być przez cały rok na
    minusie i nie spłacać (ale powinny się pojawiać na rachunku
    zadeklarowane miesięczne wpływy) - po prostu zapłacisz odsetki od
    ujemnego salda

    > ktos juz podpisal taka umowe? dali mi linie kredytowa na 1600 zl

    tak - np. ja - dwie umowy, ale karta kredytowa i kredyt odnawialny to są
    zupełnie rózne rzeczy - o którą ci chodzi?

    pozdr
    trainer