  • 11. Data: 2016-02-09 13:30:08
    Temat: Re: mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Kurwa!

    Też tak pomyślałem i zamknąłem tam konto.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2016-02-10 10:39:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-07 11:38, Budzik wrote:
    > Czy ktos mi moze wytłumaczyc, co za osioł projektował nowy interfejs?
    >
    > Klikam na liscie kont przy danym koncie przelew jednorazowy i robię
    > przelew.
    > Ale za chwile okazuje sie, ze przelew poszedł z innego konta, bo to nie ma
    > znaczenia, ze kliknałem przy danym koncie - i tak ustawiło mi, ze przelew
    > idzie z innego.
    >
    > Staram się zwracac na to uwage, ale juz kilka przelewów poszło z nie tego
    > konta co trzeba...

    Kolejnosc przelewow w tym systemie jest idiotyczna i interfejs podstawia
    taka w ktorej logika uzytkownika jest ostatnia w kolejnosci. Jeszcze
    bardziej sie to komplikuje jesli sie ma dodatkowo rachunek firmowy.

    Do tego co do interfejsu nie zmienilem zdania i uwazam ze jest
    beznadziejny - te wszystkie dynamicznie generowane elementy dostaja
    czkawki i czesto trzeba poczekac na ich zaladowanie, a zdarza sie
    ze strone trzeba przeladowywac ponownie co zazwyczaj konczy sie
    koniecznoscia ponownego logowania.

    Poprzedni statyczny interfejs byl o niebo bardziej funkcjonalny
    i niezawodny - a tego nalezalby sie spodziewac od systemu
    transakcyjnego. Szkoda ze komus pomylilo sie to z portalem
    spolecznosciowym.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2016-02-10 12:30:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Poprzedni statyczny interfejs byl o niebo bardziej funkcjonalny
    > i niezawodny - a tego nalezalby sie spodziewac od systemu
    > transakcyjnego. Szkoda ze komus pomylilo sie to z portalem
    > spolecznosciowym.

    Kiedyś PC-ty miały po 640k RAMu i HDD 20M (albo wcale) i działały szybciej
    niż teraz. To jest jakiś ogólny spisek :).
    P.G.